88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

چگونه وبینار بخریم؟

چگونه وبینار بخریم؟
تاريخ:بيست و هشتم دی 1401 ساعت 12:15   |   کد : 10155   |   مشاهده: 2544

در چند سال گذشته نوع ارتباط و برگزاری بسیار از نشست‌ها و کلاس‌ها تغییر بسیاری داشت. از جمله این موارد تشکیل وبینار است. هر فردی می‌تواند تنها با عضویت و پرداخت قیمت ماهانه تشکیل وبینار را تجربه‌ کند.

برگزاری سمینار در عصر تکنولوژی

با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی شاهد تغییرات بسیاری در نحوه‌ی تأمین نیازهای بشر هستیم. همین موجب تسهیل بسیاری از کارهای روزمره شده است. در سال‌های اخیر و با شیوع ویروس کرونا نیز شاهد برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای مجازی بوده‌ایم. یکی از همین موارد برگزاری سمینارهای آنلاین است. برگزاری کنفرانس به صورت حضوری چالش‌های زیادی دارد. مثلاً ممکن است محل زندگی افراد با محل برگزاری فاصله زیاد داشته باشد و یا تمامی افراد نتوانند حضور پیدا کنند. این مشکل در کنفرانس‌های بین المللی بیشتر نمود پیدا می‌کند. با وبینار می‌توانید به راحتی سمینار آنلاین خود را برگزار کنید.
 

تعریف وبینار


وبینار در تعریف ساده یک کنفرانس یا سمینار آنلاین است. وبینار در واقع سمینار مبتنی بر وب (web-based seminar) است. وبسایت ما وبینارهای خود را با زیرساخت بیگ بلو باتن ارائه می‌کند. کارکردن با بیگ بلو باتن بسیار ساده است. حتی اگر تا به حال با آن کار نکرده باشید می‌توانید به بخش آموزش وبینارآنلاین مراجعه کنید و به یادگیری خود سرعت ببخشید.

 

انواع وبینار

وبینارها به دو نوع زنده و از پیش ضبط شده تقسیم می‌شوند.

1- وبینار زنده: وبینار زنده در واقع وبیناری است که در لحظه برگزار می‌شود و شما می‌توانید همزمان سوالات خود را مطرح کنید. از این جهت وبینار زنده امکان ایجاد تعامل بیشتری را با مخاطب ایجاد می‌کند.

2- وبینار از پیش ضبط شده: یعنی وبینار قبلاً برگزار شده‌ است و در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. در وبینارهای از پیش ضبط شده امکان تعامل و پرسش سوالات وجود ندارد. برای آنکه افراد علاقمند بتوانند تا زمان تعیین شده در وبینارهای از پیش ضبط شده ثبت نام کنند میتوانید مهلت ثبت نام را افزایش دهید.
 

مشخصات یک وبینار خوب

اگر از وبینار خود برای ارائه‌ی محصول استفاده می‌کنید حتماً مطمئن شوید که جامعه هدف خود را می‌شناسید. از قبل ساختار وبینار را برای خودتان منظم کنید. به خاطر داشته باشید که بخشی از زمان شما باید به پرس و پاسخ اختصاص یابد. مدت زمان وبینارها معمولا بین 40 تا 60 دقیقه است. سعی کنید شخص ارائه دهنده کاریزما داشته باشد و طوری ارائه دهد که موجب جذب مخاطب شود. از درستی اسلایدها و کارکرد وبینار مطمئن شوید. سعی کنید تا قبل از وبینار اصلی، یک وبینار به طور آزمایشی برگزار کنید تا در وبینار اصلی مشکلی نداشته باشید.
 

چرا باید وبینار را انتخاب ‌کنیم؟
وبینار می‌تواند میانبری باشد تا در سمینارهایی که نیازی به حضور قطعی ندارند، به صورت غیر حضوری شرکت کرد. قابلیت‌های وبینار تجربه ای جدید در اختیار افراد می‌گذارد تا بتوانند موضوع مورد بحث را بهتر درک کنند. سادگی محیط وبینار و امکانات بسیاری که در اختیار کاربران قرار می‌دهد مرز بین مجازی و واقعی بودن را به حداقل می‌رساند. تنها تفاوت آن با حضوری برگزار شدن سمینارها، این است که حضور نداریم ولی تمام دسترسی‌ها از جمله اشتراک تصویر و صوت، ویدیو و مطالب، مشابه سمینارهای حضوری است.

درصورتی که تا به حال از وبینار استفاده نکردید می‌توانید برای آشنایی با محیط وبینار نسخه‌ی رایگان (دمو) را از سایت وبینار آنلاین به مدت 24 ساعت و با ظرفیت 5 نفر استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای خرید وبینار اقدام نمایید به بخش خرید وبینار مراجعه کنید. ابتدا باید به در بخش «عضویت» مشخصات خود را وارد کنید و سپس ظرفیت دلخواه را انتخاب کنید و برای خرید وبینار اقدام نمایید. برای برقراری ارتباط با همکاران ما جهت مشاوره و پاسخ به پرسش‌های خود، می‌توانید در بخش تماس با ما راه‌های ارتباطی را بیابید.
 

خرید وبینار آنلاین

https://webinaronline.ir/News//10155

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد