88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور



همانگونه که در صفحه سفارش محصولات درج شده است، تنها سرویس "وبینار" امکان ضبط دارد و سرویس های "کلاس آنلاین" و "API" و کلیه سرویس های دمو ضبط نمیشوند.
در سرویس وبینار، برای شروع ضبط، برگزار کننده پس از تشکلی جلسه باید دکمه مربوط به شروع ضبط را فعال نماید و پیش از اتمام نشست، عملیات ضبط را متوقف نمایید تا عملیات پردازش و ساخت خروجی در صف انجام قرار گیرد.
در سرویس های اشتراکی به دلیل حجم بالای کلاس های در حال برگزاری بر روی سرورها، مدت زمان مورد نیاز برای پردازش و قرار دادن ویدیو مربوط به نشست های برگزار شده در پنل مدیریت برگزارکنندگان حدودا 1 الی 3 روز می باشد ضمنا پس از قرار گرفتن فیلم ها در پنل کاربری مشتریان یک هفته فرصت خواهند داشت تا فایل مورد نظر را برای خود ذخیره نمایند در غیر این صورت وبینار آنلاین هیچ مسولیتی را نسبت به حذف فیلم ها مربوطه نخواهد داشت.
(این بازه زمانی، بر اساس تعداد نشستها ممکن است کاملا متغییر بوده و این زمان ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد).
به این دلیل چنانچه برگزارکنندگان محترم نیاز به دسترسی سریع تر به ویدیو نشست های خود را دارند می توانند با نصب برنامه های زیر درهنگام برگزاری جلسات اقدام به ضبط جلسه نمایند و پس از اتمام نشست خود فیلم مربوطه را در اختیار داشته باشند.

 

دانلود Snagit 

دانلود Camtasia


لینک صفحه پخش جلسات، پس از آماده شدن آن، در صفحه برای شما بصورت خودکار فعال خواهد شد،
مطابق امکانات برنامه BigBlueButton در صفحه پخش آرشیو جلسه، فایل دوربینهای فعال جلسه و میکروفونهای افراد که فعال بوده اند، در یک فایل قابل دانلود و ذخیره با فرمت webm یا MP4 (بسته به تنظیمات سرور) میباشد، اما چت ها و تخته سیاه (و صفحه اشتراک دسکتاپ ارائه دهنده در صورت اشتراک گذاری) تنها در صفحه پخش قابل مشاهده بوده و بصورت فایل مجزا برای دانلود نمیباشد.
در صورت تمایل به داشتن آرشیو کامل میتوانید از صفحه مربوطه، با استفاه از ابزارهای ذخیره صفحه نمایش که در بالا به آنها اشاره شد، نشست را بر روی دستگاه خود ذخیره نمایید.
لازم به ذکر است درحال حاضر نشست های برگزار شده در سرویس وبینار امکان ضبظ شدن توسط سیستم را دارا میباشند اما کلاسهای آنلاین، درصورت تمایل به ضبط، باید توسط کاربر و با استفاده از ابزارهایی مشابه ابزار های معرفی شده فوق، درهنگام برگزاری کلاس ضبط گردند.


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد