88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

وب کنفرانس

وب کنفرانس
تاريخ:هفدهم فروردين 1399 ساعت 10:00   |   کد : 4   |   مشاهده: 105028

وب کنفرانس چیست؟

وب کنفرانس یا همان کنفرانس تحت وب، امکانی جهت گرد هم آیی افراد و برگزاری نشست و کنفرانس تحت وب میباشد.

با استفاده از این امکان، میتوان بدون درنظر گرفتن محدودیت فاصله ها، با کمترین امکانات و تجهیزات افراد را گرد هم آورد و به انتقال دانش و تجربیات پرداخت و به هم افزایی و بهتر نمودن امور کمک کرد.

در سیستم وب کنفرانس نیز افراد حاضر در یک نشست آنلاین با دو سطح دسترسی "برگزار کننده" و "مشارکت کننده" در نشست تحت وب شرکت مینمایند و کنترل و اداره ابزار ها و وقایع کنفرانس توسط "برگزار کننده" مدیریت میشود.

با خرید اشتراک وب کنفرانس، شما قادر خواهید بود با ارسال لینک مربوط به کنفرانس، افراد را به نشست خود دعوت نمایید و افراد به سادگی در زمان مقرر وارد نشست شوند.

سرویس های ارایه شده در وبینار آنلاین در داخل ایران میزبانی میگردند، لذا مشارکت کنندگان، با سرعت خوبی میتوانند وارد محیط وب کنفرانس گردند و صدا و تصویر را با کیفیت مطلوب تری دریافت و مشاهده نمایند.

سرویس ابری وب کنفرانس در وبینار آنلاین توسط نرم افزار قدرتمند BigBlueButton برنامه نویسی و پیاده سازی شده اند.
برای خرید سرویس های ابری وبینار لطفا از صفحه خرید وبینار بازدید فرمایید.
درصورت نیاز به مشاوره، همکاران ما با کمال میل آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند.
درصورتی که نیاز به سفارش سرویس های اختصاصی جهت برگزاری وبینار دارید، از سرویس های وبینار اختصاصی ما در آتنا هاست بازدید فرمایید.

 
چگونه وب کنفرانس برگزار کنیم:
 
  1. یک اکانت متناسب با تعداد شرکت کنندگان تهیه نمایید.
  2. در اکانت خود روز و ساعت شروع وبینار را مشخص نمایید.
  3. لینک ورود به وب کنفررانس را از پنل ما دریافت و برای ارائه دهنده و مشارکت کنندگان ارسال نمایید.
  4. ارائه دهنده ترجیحا از یک سیستم دسکتاپ مانند رایانه شخصی یا لب تاپ استفاده نماید.
  5. ارائه دهنده درصورت تمایل به ارسال تصویر خود، باید حداقل یک وب کم داشته باشد، اما درصورتی که تمایل به ارسال ویدئوی نمیباشید، میتوان از آن صرف نظر نمود.
  6. درصورت تمایل به استفاده از سیستمهای حرفه ای تصویر، میتوان خروجی انواع دستگاه های تدوین و مونتاژ یا دوربین های مداربسته را نیز از طریق یک کارت کپچر به رایانه مورد استفاده ارائه دهنده متصل نمود.
  7. درصورت تمایل به صحبت بصورت زنده، باید یک میکروفن داشته باشید، درصورتی که از گوشی های موبایل یا تبلت یا لبتاپ استفاده مینمایید، این دستگاه ها معمولا به میکروفن مجهز میباشند و نیازی به تجهیز اضافه ای نمیباشد.
  8. کل فرآیند برگزاری وب کنفررانس از طریق مرورگر وب انجام میگردد، لذا به نصب هیچ نرم افزار یا اپ اضافه ای بر روی سیستم خود نیازی ندارید.
  9. پیشنهاد میگردد برای استفاده از سیستم وب کنفرانس، اینترنت با سرعت 512 کیلو بیت بر ثانیه برای دریافت و ارسال داشته باشید که این روز ها، تقریبا همه سرعتی بیش از این دارند، اما اگر لینک شما ضعیف تر هم باشد، مشکل بزرگی در اتصال و استفاده از سرویس وبینار ابری ما نخواهید داشت.
  10. از وب کنفررانس برگزار شده لذت ببرید!
خرید وب کنفرانس

https://webinaronline.ir/News//4

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد