88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

پخش زنده اینترنتی

پخش زنده اینترنتی
تاريخ:هفدهم فروردين 1399 ساعت 09:53   |   کد : 6   |   مشاهده: 89916

پخش آنلاین رویداد، مراسم و نشست ها

به دلایل گوناگون امکان حضور بسیاری از افراد در رویداد، مراسم و نشست های بسیاری فراهم نمیگردد، اما با پخش آنلاین و پخش زنده آنها میتوان مخاطبین بیشتری را جهت اطلاع از مراسم ها و نشست ها تحت پوشش قرار داد و در هزینه های زیادی صرفه جویی نمود.

وبینار آنلاین این امکان را برای شما فراهم مینماید تا با پخش آنلاین، بتوانید به اهداف خود در جذب و تحت پوشش قراردادن مخاطبین خود نائل گردید.

پخش زنده اینترنتی، برخلاف سرویس وبینار و کلاسهای آنلاین، ارتباطی یکسویه بوده و مشاهده کنندگان این پخش آنلاین، امکان مشارکت مستقیم در بحث ها و فعالیتها را نخواهند داشت، اما با توجه به ماهیت این خدمت، منابع سخت افزاری و پهنای باند کمتری برای پوشش این برنامه ها تحت اینترنت مورد نیاز میباشد.

همچنین مدیریت و کنترل و تعامل با شرکت کنندگان آنلاین به توجه به یکسویه بودن تعامل وجود نخواهد داشت و منابع کمتری برای اداره چنین جلساتی از برگزار کننده صرف خواهد شد.

در فرآیند پخش زنده اینترنتی، تصویر و صدای محل برگزاری با کیفیت های مختلفی به سمت سرور پخش آمده ارسال میگردد و این امکان وجود دارد تا مشاهده کننده این مراسم، بتواند بر اساس پهنای باند اینترنتی خود، بهترین کیفیت را متناسب با پهنای باند خود انتخاب و مشاهده نماید.
 


تصاویر مورد استفاده برای پخش زنده، میتوانند از منابع مختلفی تامین گردند، ساده ترین آنها استفاده از یک وب کم مجهز به میکروفن میباشد. البته شما قادر هستید تصاویر حرفه ای تری همچون خروجی تدوین شده سالن های سمعی و بصری محل برگزاری همایش یا کنفرانس را به عنوان تصویر پخش زنده خود استفاده نمایید. همچنین استفاده از دوربین های مدار بسته و دستگاه های DVR و NVR و یا حتی دوربین دستگاه های موبایل نیز برای این امر قابل استفاده میباشند.

در مجموع شما قادر هستید بر اساس شرایط و امکانات خود، تصاویر را برای پخش زنده انتخاب و ارسال نمایید.
برای دریافت قیمت سرویس پخش زنده، با ما تماس بگیرید
 
 

عوامل موثر در قیمت پخش زنده اینترنتی به شرح زیر میباشد:

  • محل برگزاری رخداد جهت ارسال تصاویر
  • تعدا بازدیدکنندگان همزمان رخداد
  • کیفیت مورد نظر جهت پخش آنلاین
  • مدت زمان برگزاری رخداد
  • تجهیزات مورد نیاز و شرایط محیطی محل رخداد

https://webinaronline.ir/News//6

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد