88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

کلاس آنلاین

کلاس آنلاین
تاريخ:هجدهم فروردين 1399 ساعت 13:11   |   کد : 12   |   مشاهده: 69990

کلاس آنلاین، یکی از نیاز های آموزش مجازی میباشد که با استفاده از سرور های پر سرعت داخل ایران توسط وبینار آنلاین بر بستر بیگ بلو باتن ارایه میگردد.

یکی از ابزارهای آموزشی جدید که پس از فراگیر شدن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کاربرد گسترده‌ای یافته است، کلاس مجازی نام دارد.
در کلاس‌های مجازی، استاد و دانشجو در کلاس حضور یافته و استاد مطالب را با استفاده از ابزارهایی که نرم افزار کلاس مجازی در اختیار او قرار می‌دهد، برای دانشجویان ارائه می‌نماید. در واقع دیگر نیازیی نیست خود را به مکانی محدود کنیم تا بتوانیم در کلاس مورد نظرمان شرکت کنیم. همچنین درصورت نیاز، دانشجویان نیز در زمان برگزاری کلاس مجازی مشارکت کرده و درصورت وجود سوال یا نیاز به توضیح، موضوع را با ارائه دهنده محتوی مطرح می‌نمایند. کلاس‌ مجازی می‌تواند آنلاین یا آفلاین(از قبل ضبط شده) باشد.
همچنین قابلیت ضبط جلسات این امکان را به افراد می‌دهد که مطالب بیان شده در کلاس آنلاین برای مراجعات بعدی ضبط شود و اندکی پس از پایان کلاس، قابل مشاهده و بهره برداری است. امکان مشاهده‌ی مجدد محتویات کلاس، موجب درک عمیق‌تر دانشجویان از مطالب می‌شود.
کلاس مجازی محدود به افرادی با دانش رایانه‌ای بالا نبوده و به راحتی می‌توان از آن در انواع دوره های آموزشی برای سطوح مختلف افراد بهره برد.
با استفاده از سرویس‌های ابری کلاس مجازی، شما می‌توانید با خرید کلاس مجازی، دوره‌های خود را بصورت برنامه ریزی شده تعریف نموده و شرکت کنندگان در کلاس را بر اساس سطح دسترسی مورد نظر خود، به کلاس دعوت نمایید.
نرم افزار کلاس مجازی ما با استفاده از زیرساخت BigBlueButton آماده سازی شده و برای راه اندازی کلاس آنلاین ارائه می‌گردد. BigBlueButton یک نرم افزار متن باز است و برای استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزار بخصوصی نیست.
کلیه سرویس‌ها بلافاصله پس از پرداخت هزینه آماده استفاده است و می‌توانید بصورت ابری از آنها بدون دغدغه در خصوص نگهداری، بروز رسانی، امنیت، ظرفیت های سخت افزاری و .... استفاده نمایید.
بیشتر بخوانید:  چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم
درصورت نیاز به مشاوره در خصوص سرویس‌های قابل ارایه و نحوه سرویس دهی، همکاران ما آماده پاسخ به سوالات شما هستند و شما می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

خرید کلاس آنلاین


 

https://webinaronline.ir/News/1/12

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد