88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

پلتفرم برگزاری وبینار

پلتفرم برگزاری وبینار
تاريخ:سی ام ارديبهشت 1403 ساعت 14:53   |   کد : 10204   |   مشاهده: 482

با انتخاب پلتفرم برگزاری وبینار مناسب می‌توانید وبینار با کیفیت بالا برگزار کنید و اثرگذاری برند و شرکت خود را به حداکثر برسانید.

پلتفرم برگزاری وبینار

برگزاری وبینار از بهترین راه‌ها برای ارتباط با جمعیت بزرگی از مشتریان و مخاطبین است. با استفاده از وبینار، می‌توانید محصول و خدمات خود را به شرکت کنندگان وبینار معرفی کنید.
با توجه به تنوع زیاد پلتفرم‌های برگزاری کلاس آنلاین، ممکن است احساس کنید انتخاب پلتفرم برگزاری وبینار غیر ممکن است. اما تنوع موجب می‌شود رقابت میان برای بهترین جایگاه پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین افزایش یابد.

پلتفرم چیست؟

پلتفرم برگزاری وبینار و کلاس آنلاین به وبسایتی گفته می‌شود که میزبان وبینار و کلاس آنلاین است. در واقع کلاس آنلاین و وبینار شما بر روی این پلتفرم ( وبسایت) برگزار می‌شود. انتخاب پلتفرم مناسب اهمیت زیادی دارد. با انتخاب پلتفرم مناسب و با کیفیت می‌توانید اعتبار شرکت و کسب وکارتان را افزایش دهید.

درباره‌‌ی وبینار

منظور از وبینار یک سمینار مبتنی بر وب است. به طور ساده‌تر وبینار جلسه‌‌ای با اهداف مشخص است که به صورت مجازی برگزار می‌شود. اهداف وبینار متغیر است. از نمونه‌های اهداف برگزاری وبینار می‌توان به معرفی محصول یا خدمات، بحث و گفت و گوی تخصصی نام برد.
به طور کلی وبینار به صورت آنلاین برگزار می‌شود اما در برخی مواقع به صورت ترکیبی از ویدیوهای از پیش ضبط شده و آنلاین است. اما رایج‌ترین نوع وبینار به صورت آنلاین است.

 
 

پلتفرم برگزاری وبینار

یکی از معروف‌ترین نرم افزارهای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین بیگ بلو باتن است. اگر قصد برگزاری وبینار را دارید، می‌توانید از بیگ بلو باتن استفاده کنید. بیگ بلو باتن با ابزارهای متنوع و محیط کاربرپسند، تجربه‌ی وبیناری بدون دردسر را برایتان فراهم می‌کند.
بیگ بلو باتن برای وبینار
بیگ بلو باتن یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین است. بیگ بلو باتن با محیط ساده و کاربر پسندی که دارد تجربه‌ی برگزاری و شرکت در وبینار را تسهیل می‌بخشد. برای شرکت در وبینار تنها کافیست به لینک ورود به جلسه دسترسی پیدا کنید. اگر قصد برگزاری وبینار را دارید، پس از ایجاد جلسه‌ی جدید، باید بر روی لینک برگزار کننده کلیک کنید. نیازی نیست فضای سیستم خود را با حجم نرم افزارهای دیگر پر کنید. با دسترسی به اینترنت و مرورگر می‌توانید کلاس برگزار کنید و یا در کلاس‌ خود شرکت کنید.

چگونه پلتفرم برگزاری وبینار را انتخاب کنیم؟

در سال‌های اخیر پلتفرم‌های زیادی با هدف برگزاری وبینار و کلاس آنلاین ساخته شده‌اند. هر پلتفرم و نرم افزار برگزاری وبینار ویژگی‌های مثبت و منفی دارد. کاربران با توجه به سطح انتظارات و نیاز خود باید نرم افزار مناسب انتخاب کنند.

اهمیت کیفیت وبینار

فرقی ندارد چقدر محتوای وبینار با کیفیت و منسجم است. در صورتی که کیفیت تجهیزات و نرم افزار وبینار پایین باشد، نمی‌توانید اثرگذاری بر روی مخاطب را به حداکثر برسانید. بنابراین باید در انتخاب نرم افزار وبینار و تجهیزاتی که از آن برای برگزاری وبینار استفاده می‌کنید، توجه کنید.

4 مزیت استفاده از وبینار باکیفیت:

- افزایش اثرگذاری بر مخاطب
- تصویر رسمی و حرفه‌ای برای برند و شرکت
- تقویت سابقه کاری
- بهبود ارتباط با مخاطب
 
 

5 مزیت استفاده از بیگ بلو باتن

- قابلیت ادغام با سیستم‌های مدیریت یادگیری مانند Moodle
- استفاده از ابزارهای کاربردی مانند تخته سفید
- لیست حضور و غیاب
- نظرسنجی از کاربران
- اشتراک گذاری صفحه (screenshare)
- پشتیبانی از زبان فارسی
 

کلام آخر

با انتخاب پلتفرم مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین دگیر نیازی به نگرانی در وضعیت اتصال وبینار نیست. بیگ بلو باتن پلتفرم برگزاری وبینار است که با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری کلاس آنلاین و وبینار در سراسر جهان اعتبار بالایی کسب کرده است.
در صورت نیاز به برگزاری وبنیار می‌توانید از سرویس‌های موجود در وبینارآنلاین استفاده کنید. اگر می‌خواهید با پلتفرم برگزاری وبینار بیگ بلو باتن بهتر آشنا شوید، می‌توانید به بخش دمو رایگان مراجعه کنید و وبینار رایگان به مدت 24 ساعت برگزار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

خرید وبینار

https://webinaronline.ir/News/1/10204

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد