88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

کاربرد کلاس آنلاین

کاربرد کلاس آنلاین
تاريخ:بيست و چهارم ارديبهشت 1403 ساعت 14:34   |   کد : 10203   |   مشاهده: 929

کلاس آنلاین یکی از آسان‌ترین راه‌های برگزاری کلاس است. برای آشنایی بیشتر با کاربرد کلاس آنلاین ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

امروزه بسیاری از کلاس‌ها از حالت حضوری در آمده و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند. جلوگیری از اتلاف وقت تنها یکی از کاربردهای کلاس آنلاین است. در ادامه با کاربرد کلاس آنلاین و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شوید.

6 کاربرد کلاس آنلاین

کلاس آنلاین موجب تسهیل روند یادگیری می‌شود. استفاده از روش‌های نوین آموزش یکی از راه‌های است که موجب بهبود روند یادگیری دانش آموزان می‌شود. گاهی اوقات کلاس‌های حضوری پرتنش و استرس زا هستند. کلاس‌های آنلاین راهی برای تغییر در فضای آموزش و کاهش استرس است. همچنین استفاده از کلاس آنلاین به دانش آموزان امکان تنظیم وقت را می‌دهد. آنها می‌توانند در فضای خانه نه تنها درس بخوانند بلکه به مسائل شخصی و فعالیت‌های روزمره نیز بپردازند. از کاربردهای دیگر کلاس آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- صرفه جویی در هزینه‌ی رفت و آمد: برای شرکت در کلاس‌های حضوری ناچار به استفاده از ماشین شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی خواهید بود. با استفاده از کلاس آنلاین هزینه‌ی تهیه‌ی بلیت و بنزین از خرج روزانه حذف می‌شود و در نتیجه هزینه‌های کلی شما کاهش می‌یابد.
2- دسترسی کامل به منابع کلاس: در بسیاری از کلاس‌های حضوری، شرکت کنندگان به منابع اصلی دسترسی ندارند و مجبور به نت برداری هستند. اما هنگامی که در کلاس آنلاین شرکت می‌کنید، می‌توانید فایل ارائه را دانلود کنید و یا از مدیر جلسه بخواهید لینک منابع و پی دی اف محتوای کلاس را برایتان ارسال کنند.
3- یادگیری عمقی: بیشتر جلسات کلاس‌ها توسط مدیر جلسه ضبط می‌شود. اگر کسانی که در کلاس آنلاین شرکت می‌کنند بخشی از مطالب را متوجه نشوند، می‌توانند کلاس‌ها را مجدد تماشا کنند تا مطلب را کامل متوجه شوند.


4- انعطاف پذیری: از آنجا که بسیاری از کلاس‌های حضوری در طول روز انجام می‌شود، بسیاری از علاقمندان شرایط شرکت را ندارند و کلاس‌ها با برنامه‌های شخصیشان تداخل دارد. اگر دانشجویید، شاغل هستید و می‌خواهید در کلاس‌های جانبی و اضافه بر برنامه شرکت کنید ولی نمی‌خواهید زمان بیشتری صرف رفت و آمد کنید، می‌توانید برنامه‌ی زمانیتان را خودتان انتخاب کنید. با انتخاب روز و ساعت و سپس هماهنگی با مدیر جلسه، نیازی به نگرانی در تداخل برنامه‌هایتان نخواهید داشت.
5- ایجاد درآمد: تدریس آنلاین یکی از راه‌های درآمد در سال‌های اخیر است. اگر معلم هستید و یا در حرفه‌ی خود ماهر هستید، می‌توانید از طریق برگزاری کلاس آنلاین و وبینار درآمد کسب کنید و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
6- در هر نقطه از جهان در کلاس شرکت کنید: از جذاب‌ترین کاربرد کلاس آنلاین این است که شرکت کننده محدودیت مکانی ندارد. مثلا اگر کلاسی در خارج از کشور برگزار می‌شود و شما ساکن ایران هستید، نیازی به شرکت در کلاس به صورت حضوری نیست. تنها با استفاده از اینترنت و نرم افزار کلاس آنلاین می‌توانید در کلاس شرکت کنید. بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا نیز کلاس‌های مجازی رایگان برگزار می‌کنند و یا به صورت ویدیویی در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند.

 


کلام آخر

کاربرد کلاس آنلاین به قدری زیاد است که بسیاری از مدارس و آموزشگاه‌ها در کنار کلاس حضوری، کلاس آنلاین برگزار می‌کنند و یا مدارس کاملا آنلاین برگزار می‌شود. در مورد مدارس آنلاین بیشتر بخوانید. اگر تدریس می‌کنید و یا برای آموزشگاه/ مدرسه‌ی خود دنبال نرم افزار مناسب می‌گردید می‌توانید از سرویس‌های کلاس آنلاین و وبینار سایت ما برای برگزاری کلاس‌های خود استفاده کنید. پیشنهاد وبینارآنلاین برای برگزاری کلاس آنلاین بیگ بلو باتن است. بیگ بلو باتن نرم افزار متن بازی است که برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار استفاده می‌شود.

با مراجعه به سایت وبینارآنلاین، از دیگر خدمات ما باخبر شوید! جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News/1/10203

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد