88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

راه های مقابله با اضطراب در کلاس آنلاین

راه های مقابله با اضطراب در کلاس آنلاین
تاريخ:چهاردهم اسفند 1402 ساعت 15:42   |   کد : 10187   |   مشاهده: 252

یکی از موارد استرس‌زا، اشکال در اجرای نرم افزارهای کلاس‌های آنلاین است. با استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن، هیچ وقت نگران قطعی صدا و تصویر در کلاس نخواهید بود. بهترین نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین را از ما تهیه کنید!


یکی از دلایل افزایش افسردگی و اضطراب از زمان دوران کرونا، کمبود ارتباط افراد با یکدیگر است. از اساسی‌ترین نیاز انسان‌ها برقراری ارتباط با گروهی از افراد است. بنابراین باید سلامت روان خود را در اولیت قرار دهید.
طبیعت کلاس‌ آنلاین این است که بخاطر عدم تعامل حضوری افراد با یکدیگر موجب افزایش اضطراب می‌شود. اگر در هر کلاسی شرکت کنید، حضوری و غیر حضوری فرقی ندارد. به هر جهت موجب می‌شود استرس پیدا کنید و در مورد آنکه در طول کلاس قرار است چه اتفاقی بیفتد مداوم فکر کنید. اما اینگونه نمی‌توان زندگی کرد. تا به حال به این فکر کرده‌اید که برخی از عوامل ایجاد اضطراب در کلاس آنلاین برای دانش آموزان چیست؟

3 دلایل اصلی اضطراب دانش آموزان:

در بسیاری از موارد دانش آموزان نمی‌توانند زمان دقیق و یا علت شروع شدن اضطراب خود را بفهمند. اما می‌دانیم که برخی از عواملی که به اضطراب افراد می‌افزاید، عوامل محیطی و اتفاقاتی است که کنترلی بر آن‌ها نداریم. در ادامه به 3 دلیل احتمالی اضطراب اشاره می‌کنیم.
1- مشکل در نرم افزار کلاس آنلاین: حتما برای شما هم پیش آمده که مثلا کنفرانس مهمی دارید و مدام نگران قطع شدن میکروفن و یا ارتباط خود هستید. برای همین لازم است از نرم افزارهای با کیفیت برای برگزاری کلاس استفاده کنید. پیشنهاد ما برای شما بیگ بلو باتن است. برای آشنایی بیشتر با بیگ بلو باتن اینجا کلیک کنید.
2- ترس از شکست: حس تنهایی و انزوای کلاس آنلاین می‌تواند از عواملی باشد که فرد دچار اضطراب شود. هنگامی که دانش آموز نتواند برنامه‌ی خود را تنظیم کند، دچار نا امیدی می‌شود و اگر کمی نمره‌اش پایین بیاید حس می‌کند شکست خورده است.

5 راه برای مدیریت اضطراب دانش آموزان

برای مدیریت اضطراب خود می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
1. مدیتیشن و یوگا: مدیتیشن و استراحت از مهم‌ترین اقدامات برای بهبود سلامت روان شماست. می‌توانید نرم افزارهای مدیتیشن زیادی برای برقراری احساس آرامش خود پیدا کنید.
از معروف‌ترین نرم افزارهای مدیتیشن در اندروید و ios عبارت اند از:
- Headspace
- Calm
- Bettersleep
- Ambience
- Simple Habit
- The Mindfulness App

2. ویدیوهای ASMR: ASMR مخفف Autonomous sensory meridian response است و در فارسی به «واکنش ارادی اوج‌گیری حسی» شناخته می‌شود. تا به حال به صدای خورد شدن برگ‌ها در پاییز فکر کرده‌اید؟ آیا وقتی مادرتان موهایتان را نوازش می‌کند حس خوبی دارید؟ به صدای مویی که شانه می‌شود دقت کرده‌اید؟ جالب است بدانید بسیاری از ویدیوها در اینترنت است که سازنده‌ی ویدیو با شما حرف می‌زنند، موهایتان را شانه می‌زند و با شما درد و دل می‌کند. این نوع ویدیوها بسیار آرامش بخش است و اگر هنرمند مورد علاقتان را پیدا کنید، می‌تواند در کم شدن استرس شما تأثیر بگذارد.

3. ورزش: از قدیم گفته‌اند که عقل سالم در بدن سالم است. زندگی ماشینی مانع تحرک افراد می‌شود. بهتر است برای بهبود وضعیت روحیتان بیشتر تحرک کنید. حتی اگر ورزشتان شامل رقصیدن با آهنگ مورد علاقه‌تان است، هر اقدام مثبت در روحیه‌ی شما اثرگذار خواهد بود.
4. وقت گذراندن با دوستان و آشنایان: از آنجا که برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین بخش عظیم ارتباطات حضوری را از بین می‌برد لازم است با دوستان خود رفت و آمد کنید، با یکدیگر به سینما یا پارک بروید و از اجتماع دور نشوید. گاهی اوقات تنها چیزی که سختی‌هایتان را آسان می‌کند، مکالمه‌ی کوتاه با دوستی خوب است.
5. بیرون رفتن: اگر به مدرسه یا دانشگاه می‌روید شاید برایتان عجیب به نظر برسد که چرا باید بیرون بروید؟ روزها و ساعت‌هایی که در خانه می‌مانید موجب کسل شدن شما می‌شود. گاهی اوقات بدتر شدن حس و حال ما به مرور اتفاق می‌افتد و بدون آنکه متوجه شویم، ارتباط با دیگران برایمان سخت می‌شود.
 

کلام آخر

در دنیای مدرن امروزه که بیشتر کارهای روزمره به طور آنلاین قابل انجام است، سلامت روان افراد را تحت تأثیر قرار داده است. به دنبال آن بسیاری از افراد با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنند. بسیاری از دانش آموزان نیز این اضطراب را در زمان کلاس مجازی دو برابر تجربه می‌کنند. در بسیاری از مواقع مشکل در نرم افزاهای کلاس آنلاین حین کلاس و امتحان، یکی از عواملی است که بیشترین استرس را در افراد به وجود می‌آورد.
اما با بیگ بلو باتن جای نگرانی نیست. از هر کجا که باشید، با لینک کلاس می‌توانید وارد کلاس شوید و بدون قطعی و مشکل از کلاس آنلاین لذت ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News//10187

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد