88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

تاريخ:بيست و ششم دی 1402 ساعت 12:19   |   کد : 10183   |   مشاهده: 885

در آلودگی هوا هم هوای کلاس های آنلاین شما را داریم.

با شروع نیمه‌ی دوم سال و بازگشایی مدارس، بسیاری از دانش آموزان با وسایل نقلیه‌ی شخصی و عمومی به مدرسه می‌روند و همین موجب افزایش ترافیک و در نتیجه افزایش آلودگی هوا می‌شود. وارونگی هوا و آلودگی هوای شهری، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرنشینان است که در سال‌های اخیر بر جنبه‌های مختلف زندگی شهرنشینان تأثیرگذار بوده است. اگر در گروه‌های حساس قرار می‌گیرید، پیشنهاد می‌شود در خانه بمانید و از سلامت خود حفاظت کنید. اما از طرفی عدم حضور در مدرسه موجب عقب افتادن از جلسات کلاسی و تکالیف می‌شود. بنابراین بهترین راه حل، استفاده از کلاس آنلاین و یا وبینار است. 

کلاس آنلاین و آلودگی هوا

 صنعتی شدن و افزایش استفاده از سوخت‌ فسیلی، اثر انکارناپذیری بر محیط زیست شده است به طوری که حتی سلامت شهروندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. آلودگی هوا عوارض جانبی زیادی مانند: سردرد، سوزش چشم، سرفه و ... دارد. با پیشرفت اینترنت و محبوبیت برگزاری کلاس‌های مجازی، می‌توان با این مشکلات مقابله کرد و کلاس‌ها را در فضای امن و پاکیزه‌ی خانه برگزار کرد. 
 با کلاس آنلاین دیگر نگران تاثیر آلودگی هوا بر سلامت خود نخواهید بود. در خانه و بدون مشکلات جانبی می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای کلاس آنلاین، در کلاس حاضر شوید. تنها کافی است اینترنت با سرعت مناسب تهیه کنید و از گوشی، لپ تاپ، تبلت و یا کامپیوتر برای برگزاری و یا شرکت در کلاس آنلاین خود استفاده کنید. 
کلاس آنلاین از بهترین راه‌های برگزاری کلاس در روزهای آلودگی است. با شرکت در کلاس آنلاین، دانش آموزان از درس‌های خود عقب نمی‌مانند و در سلامت وارد کلاس می‌شوند. 
امروزه استادان و معلمان تنها با چند کلیک می‌توانند کلاس آنلاین را از هرجای دنیا که هستند برگزار کنند. 

نرم افزار بیگ بلو باتن

با خرید کلاس از وبینارآنلاین و با استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن می‌توانید به راحتی کلاس آنلاین خود را برگزار کنید. جدیدترین نسخه‌ی بیگ بلو باتن بهترین ویژگی‌های کلاس آنلاین را در خود جا می‌دهد. 
بیگ بلو باتن برنامه‌ی متن بازی است که برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار استفاده می‌شود. بر خلاف برنامه‌های مشابه، حتی نیازی به نصب برنامه‌ی خاصی ندارید و از طریق لینک‌های ارائه شده پس از ایجاد کلاس، می‌توانید در کلاس شرکت کنید و یا کلاس خود را ایجاد کنید. 
برای تدریس کننده و دانش آموز لینک‌های جداگانه ارائه می‌شود و امکان کپی و ارسال لینک‌ها از طریق پیام رسان‌های دیگر وجود دارد. 
با برگزاری و شرکت کلاس‌های آنلاین از سلامت خود حفاظت می‌کنی و تأثیر مثبتی بر محیط زیست می‌گذارید.  


10 مزیت استفاده از کلاس آنلاین بیگ بلو باتن:

1.    قیمت مناسب 
2.    کاربری آسان
3.    پشتیبانی از زبان فارسی
4.    ثبت حضور و غیاب در سیستم
5.    امکان انتخاب تصادفی دانش آموزان
6.    تخته سفید با امکان نت برداری
7.    اشتراک صفحه‌ی مانیتور
8.    آپلود فایل برای ارائه‌ی کنفرانس و توضیحات بیشتر
9.    امکان اتصال صدا و وبکم 
10.    اتاق استراحت و امکان ایجاد گروه
بخاطر محیط کاربری زیبای بیگ بلو باتن استفاده از آن لذت بخش و آسان می‌شود. وبینارآنلاین آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه کلاس آنلاین و وبینار است. جهت خرید کلاس آنلاین و  وبینار با ما تماس بگیرید

خرید کلاس آنلاین

خرید وبینار

https://webinaronline.ir/News//10183

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد