88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

کلاس آنلاین مدارس

کلاس آنلاین مدارس
تاريخ:سيزدهم شهريور 1402 ساعت 15:00   |   کد : 10178   |   مشاهده: 759

در ادامه چند مزیت سیستم مدیریت یادگیری و اهمیت آن برای برگزاری کلاس آنلاین برای مدارس بررسی می‌کنیم. 


وجود برنامه‌های گوناگون برای برگزاری کلاس آنلاین، این امکان را به مدارس می‌دهد که کلاس‌های مجازی خود را به صورت آنلاین و آفلاین برگزار کنند. همزمان با محبوبیت برگزاری آنلاین کلاس‌های آموزشی، شاهد افزایش کلاس‌های مجازی هستیم. به همین جهت بسیاری از آموزشگاه‌ها و مدارس کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. 
بهترین راه برای برگزاری کلاس آنلاین توسط مدارس، استفاده سیستم مدیریت یادگیری (ال ام اس) یا کلاس آنلاین است. ال ام اس، همه‌ی ابزارها برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و مجازی کردن مدارس را در بر می‌گیرد. 
با سیستم ال ام اس ایرانیان (مودل)، امکان ایجاد مدرسه مجازی دارید. می‌توانید کلاس‌های مختلف را دسته بندی کنید و کارنامه، آزمون‌ها و نمرات را نیز در این بخش قرار دهید 
با استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن کلاس آنلاین خود را بدون وقفه برگزار کنید. بیگ بلو باتن بهترین تجربه‌ی کلاس آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. 
 
مدرسه آنلاین را با مودل را تجربه کنید! 
 

5 مزیت ال ام اس مودل

بسیاری از آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها از سیستم مدیریت یادگیری برای ساماندهی کلاس‌های آنلاین خود استفاده می‌کنند. در ادامه 5 مزیت ال ام اس را می‌خوانید. 

1. دسترسی آسان
ال ام اس مبنی بر طراحی ریسپانسیو (کنشگرا) است. این طراحی موجب می‌شود محتوا با اندازه صفحه‌های متفاوت بر روی موبایل یا تبلت تنظیم شود. با افزایش استفاده‌ی مردم از گوشی هوشمند در هنگام انجام کارهای مختلف، مهم است که ال ام اس از نسخه‌ی موبابل پشتیبانی کند. باید اطمینان حاصل کرد تا شکل صفحات و کلاس‌ها در دستگاه‌های مختلف به هم نریزد.
علاوه بر این، به طور کلی بررسی شده که کاربران همچنین تعامل اجتماعی. از این رو، سیستم یادگیری مبتنی بر مودل تمام ویژگی‌های لازم برای ارتباط برقرار کردن تالار گفتگو را در بر می‌گیرد. 
2. کاربرپسند بودن
بسیاری از افراد بخاطر فهم آسان فضای مودل آن را به عنوان سیستم مدیریت یادگیری خود انتخاب کرده‌اند. همین موضوع کمک می‌کند تا دانش آموزان گیج نشوند و بتوانند به راحتی بخش‌های مختلف سایت را از یکدیگر تفکیک کنند. 
3. ارزیابی و تست
با مودل می‌توانید دروس در حال ارائه را تعریف کنید. دانش آموزان می‌توانند تکالیف خود را تحویل دهند. همچنین آپلود محتوای آموزشی وجود دارد. علاوه بر این، چندین ارزیابی منعطف است. ارزیابی ویژگی‌ها مانند: نمره دهی خودکار و دستی، ذخیره سازی یادگیرنده نیز در بر می‌گیرد.  
4. امنیت
اهمیت حفاظت از اطلاعات را نمی‌توان دست کم گرفت. ال ام اس تنها اطلاعات شخصی دانش آموزان را در بر نمی‌‌گیرد. ال ام اس  مودل ویژگی ورود امن دارد تا از اطلاعات حساس محافظت کند. 
5. یادگیری چند رسانه‌ای
سیستم به مراکز آموزشی امکان ایجاد محتوای چند رسانه‌ای برای یادگیری می‌دهد. همین برای استفاده از ویدیو، عکس، صوت و متن است.
 

کلاس آنلاین مدارس چگونه برگزار می‌شود؟ 

برای برگزاری کلاس آنلاین مدارس، به نرم افزاری نیاز است که منطبق با نیاز موسسه آموزشی و یا مدارس است. می‌توانید از سیستم مدیریت یادگیری استفاده نمایید. می‌توانید با تهیه سیستم جامع آموزشی و اتصال بیگ بلو باتن به آن، به کیفیت کلاس آنلاین خود بیفزایید. مودل امکان اتصال بیش از 50 افزونه را به کاربر می‌دهد. 
کار کردن با بیگ بلو باتن بسیار آسان است. بیگ بلو باتن بهترین گزینه برای برگزاری کلاس آنلاین است. محیط آن قابلیت شخصی سازی دارد. پشتیبانی برنامه از زبان فارسی موجب راحتی کاربران فارسی زبان است. در مورد بیگ بلو باتن بیشتر بخوانید. 
اگر این مطلب برایتان مفید بود آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
 

کلام آخر

برای مدارس در اختیار داشتن سیستم مدیریت یادگیری با کیفیت بالا اهمیت زیادی دارد. کلاس آنلاین مدارس خود را می‌توانید با بیگ بلو باتن و یا با سیستم مدیریت یادگیری برگزار کنید. 
وبینارآنلاین با ارائه خدمات گوناگون در زمینه‌ی برگزاری کلاس مجازی، همراه شماست می‌توانید کلاس آنلاین خود را بروی سرور اختصاصی تهیه کنید. با توجه به تعداد افراد شرکت کننده می‌توانید سرور اختصاصی مودر نظرتان را انتخاب کنید که در این صورت سایت و دومین خود را دارید. همچنین می‌توانید سرویس‌های اشتراکی ما را تهیه کنید و کلاس‌های خود را برگزار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
 

https://webinaronline.ir/News//10178

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد