88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

چگونه در وبینار شرکت کنیم؟

چگونه در وبینار شرکت کنیم؟
تاريخ:بيست و هشتم فروردين 1402 ساعت 16:19   |   کد : 10175   |   مشاهده: 1943

برای شرکت در وبینار به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟ با وبینار آنلاین همراه باشید تا با آمادگی کامل در وبینار شرکت کنید.

اگر مفهوم «فاصله اجتماعی» بدون مقدمه در دهه گذشته مطرح می‌شد، مردم فکر می‌کردند چیزی بیش از داستان سرایی و تخیل نیست. اما در سال 2020 (اواخر سال 1398) شیوع ویروس کشنده کرونا موجب دگرگونی جهان شد و تخیل و واقعیت با هم مخلوط شد و فضایی مانند فیلم‌های آخرالزمانی به وجود آورد. نه تنها آشپزی و نان‌پزی در خانه رایج شد، بلکه بسیاری از فعالیت‌هایی که برای انجام دادن آنها نیاز به بیرون رفتن از خانه بود، از خانه قابل انجام بود. مهمترین و معروف‌ترین فعالیت‌ها، برگزاری و شرکت در کلاس آنلاین و وبینار است. در ابتدا تدریس و یادگیری و دورکاری چالش بزرگی برای افراد بود. ولی با گذر زمان، وبینارها و کلاس‌های آنلاین به بخشی از زندگی افراد تبدیل شد. اگر تا به حال در وبینار شرکت نکرده‌‌اید، حالا فرصت مناسبی است که آن را تجربه کنید.

چگونه در وبینار شرکت کنیم؟

شرکت کردن در وبینار برخلاف آنچه تصور می‌کنید بسیار ساده است. تنها لازم است نکات زیر را قبل از پیوستن به وبینار بخاطر داشته باشید:
• برای راحتی خودتان و تجربه‌ی خوب داشتن از شرکت در جلسات وبینار، پیش از آنکه بخواهید در هر وبیناری شرکت کنید باید از کامل بودن تجهیزات خود مطمئن باشید. مثلاً اگر اینترنت و یا گوشی شما درست کار نکند، تمام وقت شما صرف پیدا کردن مانع در اتصال خواهد شد.
• برای اطمینان از درست بودن لینک ها حتماً پیش از شروع شدن جلسه روی آنها کلیک کنید.
• قبل از شروع شدن جلسه فراموش نکنید در صورت نیاز، مشخصات خود را وارد کنید. (نام و نام خانوادگی).
علاوه بر آماده‌سازی ذهنی و چک کردن برخی نکات، به تجهیزاتی نیاز دارید تا بتوانید در وبینار شرکت کنید. برخی از لوازم مورد نیاز برای شرکت در وبینار:
لینک ورود به جلسه (از طرف برگزار کننده در اختیار شما قرار می‌گیرد)
میکروفون(در صورت نیاز)
وبکم (در صورت نیاز)
گوشی یا لپ تاپ
اینترنت پر سرعت

4 مزیت شرکت در وبینار

 پایین بودن هزینه و صرفه جویی در زمان از جمله نکات مثبت استفاده از وبینار است. با شرکت در وبینار همچنین بخشی از آلودگی هوا را کاهش می‌دهید. وبینارهای حضوری یا مجازی هر کدام مزیت خود را دارد ولی نمی‌توان انکار کرد که وبینار موجب پایین هزینه‌های رفت و آمد نیز می‌شود.
• برای افرادی که اضطراب اجتماعی دارند و یا استرس زیاد به آنها اجازه نمی‌دهد نظرات خود را در سمینارها و به صورت حضوری بیان کنند، وبینار بهترین گزینه است.
• اگر خودتان هم قصد برگزاری وبینار را دارید با شرکت در وبینارهای مختلف می‌توانید از نحوه‌ی برگزاری وبینارها مطلع شوید و در صورت مشاهده‌ی نقاط ضعف یا قوت، اجرای و یا پیشگیری از مشکل را در وبینار خود در نظر بگیرید.
• اگر صاحب شرکت یا برند هستید، حضور برند شما می‌تواند موجب دیده شدن شما شود. همچنین فرصت مناسبی برای شما خواهد بود تا با افراد دیگر از شرکت‌های مختلف دیگر تبادل نظر کنید و آنها را الهام بخش خود قرار دهید.

در طول وبینار چه کار کنیم؟

- در وبینار نیز مانند کلاس‌های آنلاین باید تلاش کنید تا تمرکز خود را بالا ببرید.
- نوشتن مطالب (نت برداری)
- حضور فعال داشته باشید. به زبان ساده‌تر منظور ما آمادگی ذهنی برای مشارکت در مدت زمان برگزاری وبینار است.
- در صورتی که به مشکل فنی برخوردید، در ابتدا یک دور ورود و خروج کنید. و یا مرورگر خود را رفرش کنید. اگر بخش چت وبینار فعال است، می توانید بپرسید و یا ببینید افراد حاضر در جلسه به مشکل شما برخوردند یا خیر. در صورتی که سیستم مشکل داشت، صبور باشید و بدانید سریع رسیدگی خواهد شد.
- از جلسه لذت ببرید!

 

از سرویس‌های وبینارآنلاین استفاده کنید

اگر قصد دارید در آینده وبینار خود را برگزار کنید ولی نمی‌دانید چگونه وبینار تهیه کنید، نگران نباشید. در بخش دمو رایگان می‌توانید وبیناری به صورت رایگان به مدت 24 ساعت با ظرفیت 5 نفر تهیه کنید و در صورت رضایت در بخش خرید وبینار، اقدام به خرید کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
 

https://webinaronline.ir/News//10175

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد