88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

کلاس خصوصی آنلاین

کلاس خصوصی آنلاین
تاريخ:هفدهم بهمن 1401 ساعت 10:33   |   کد : 10161   |   مشاهده: 2152

کلاس خصوصی آنلاین چیست؟ چرا کلاس خصوصی آنلاین را انتخاب می‌کنیم؟در رابطه با کلاس خصوصی آنلاین توضیحات بیشتری را ارائه می‌دهیم.

کلاس خصوصی آنلاین

خیلی پیش آمده که در مدرسه و یا آموزشگاه‌ها با مشکل مواجه شدیم و احساس کردیم توضیحات کافی نبوده‌ است. ممکن است معلم و یا استادی که تدریس می‌کند، فن بیان خوبی نداشته باشد و یا نتواند مطلب مورد نظر را به خوبی منتقل کند. یکی از نکات مهم در یادگیری، آگاهی به ضعف خود است که به مرور زمان قابلیت ارتقا دارد. کلاس خصوصی راه حل خوبی برای بهبود این مشکل است. اگر به دنبال یادگیری مهارت جدیدی هستید و وقت کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید کلاس‌های خصوصی آنلاین بهترین گزینه برای شما است. کلاس خصوصی آنلاین راهی سریع و کاربردی برای ارتقای سطح دانش و مهارت است. تنظیم زمان و مدت کلاس‌ها به عهده‌ی خودتان است و همین موجب می‌شود افرادی که تحصیل می‌کنند و یا شاغل هستند بتوانند در کلاس‌های خصوصی آنلاین شرکت کنند.
یکی از چالش های کلاس خصوصی انتخاب مُدَرس خوب است که برخی از افراد بخاطر فاصله‌ی مکانی زیاد از کلاس رفتن پشیمان می‌شوند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژیِ و محبوبیت کلاس های مجازی، تدریس خصوصی به صورت آنلاین رایج شده است.


کلاس خصوصی آنلاین چیست؟

ابتدا اگر بخواهیم کلاس خصوصی را تعریف کنیم در واقع به کلاسی گفته می‌شود که میان یک معلم و یک شاگرد است. کلاس خصوصی در صورتی که حضوری باشد معمولا در منزل تشکیل میشود و در غیر این صورت از طریق نرم افزارهای مختلف به صورت آنلاین تشکیل می‌شود. بسیاری از افرادی که به دنبال مهارت برای کار خود و یا به دنبال یادگیری زبان هستند می‌توانند از کلاس های خصوصی آنلاین استفاده کنند. این کلاسها همچنین گزینه‌ی خوبی برای افرادی است که محدودیت زمانی دارند و مثلا می‌خواهند در طول 3 ماه مهارت های پایه‌ای یک زبان یا حرفه را یاد بگیرند.
6 مزیت کلاس خصوصی آنلاین (چرا باید کلاس خصوصی آنلاین را انتخاب کنیم؟)
امروزه کلاسهای خصوصی آنلاین از اهمیت بسیاری برای تحصیل و یادگیری مهارت‌های گوناگون برخوردارند. در ادامه به چند مورد از مزیت‌های کلاس خصوصی آنلاین می‌پردازیم.
1. برنامه زمانی آزادترو انتخاب معلم
افراد یادگیرنده برنامه‌ی زمانی آزادتری نسبت به کلاسهای حضوری دارند و می‌توانند تاریخ و روز را برای تشکیل کلاسهای خود انتخاب کنند. حتی حق انتخاب دارند که با کدام معلم کلاس بردارند و یا می‌توانند طول زمان کلاس را بسته به نیازی که دارند، انتخاب کنند.

2. هزینه کمتر نسبت به کلاس حضوری
قیمت هر کلاس خصوصی آنلاین به تجربه معلم و ساعات تدریس بستگی دارد ولی معمولا از کلاس‌های حضوری ارزانتر است.


3. زبان‌های غیر رایج و انتخاب معلم بومی (native)
اگر در حال یادگیری زبان هستید، می‌توانند معلمی را انتخاب کنید که زبان مادری‌اش، زبانی است که شما می‌خواهید یاد بگیرید(در واقع native است (. داشتن معلمی که به زبان کاملا مسلط است موجب بالاتر رفتن کیفیت یادگیری می‌شود. می‌توانید از راحتی خانه ی خود با معلم خود در قاره ی دیگر صحبت کنید و به راحتی زبان مورد نظر را یاد بگیرید. همچنین برای زبان هایی که کمتر طرفدار دارند می توانید از کلاسهای خصوصی آنلاین استفاده کنید.

4. برخی افراد بخاطر خجالتی بودن و یا اضطراب زیاد نمی‌توانند از معلم خود زیاد سوال کنند. مجازی بودن کلاس‌های خصوصی به راحت تر سوال پرسیدن شما کمک می کند. پرسش و پاسخ میتواند به رفع اشکالات کمک کند.

5. امتحان و کوئیز آنلاین (شفاهی یا کتبی)
یکی از معیارهایی که معلمان با توجه به آن روند یادگیری دانش آموزان خود را پیگیری می‌کنند، کوییز و امتحان است. در کلاسهای آنلاین امکان برگزاری امتحان به صورت کتبی و شفاهی وجود دارد.

6. امکان ضبط کلاس و ارسال فایل برای دانش آموزان.

تکرار و بازبینی مطالب همیشه به یادگیری مطالب کمک می‌کند. لذا داشتن فایل کلاس میتواند به یادآوری مطالب جلسات گذشته کمک کند.
 
کلاس خصوصی آنلاین

انواع کلاسهای آنلاین خصوصی:

- به صورت زنده. کلاسهای زنده به صورت همزمان تشکیل میشوند و می‌توان همزمان با تدریس اشکالات خود را پرسید و با معلم خود صحبت کرد.
- از قبل ضبط شده. این کلاس ها از پیش ضبط شده اند و در دسترس فرد یادگیرنده قرار می‌گیرد.

برای شرکت در کلاسهای آنلاین خصوصی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

در ادامه به 4 وسیله ی مورد نظر برای تشکیل کلاس آنلاین اشاره می‌کنیم.
1. اینترنت پرسرعت
2. گوشی، تبلت، کامپیوتر یا لپ تاپ
3. وبکم.
4. میکروفون
5. ابزار مناسب برای یادداشت
6. در صورت نیاز نرم افزار مورد تأیید معلم را نصب کنید و یا لینک ورود به کلاس را ذخیره کنید
 
برگزاری کلاسهای خصوصی آنلاین با وبینار آنلاین
اگر معلم هستید و یا قصد دارید تدریس خصوصی را شروع کنید می‌توانید به بخش خرید کلاس مراجعه کنید. پس از پرداخت هزینه، کلاس‌ بلافاصله برای شما فعال می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


 

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News//10161

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد