88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

خرید کلاس آنلاین

خرید کلاس آنلاین
تاريخ:بيست و هفتم دی 1401 ساعت 13:22   |   کد : 10154   |   مشاهده: 2076

امروزه کلاس‌های آنلاین از محبوبیت زیادی برخوردارند. در ادامه به اهمیت کلاس‌های آنلاین و نحوه‌ی اقدام برای خرید می‌پردازیم.

چرا کلاس‌های آنلاین را انتخاب می‌کنیم؟

کلاس‌های آنلاین شیوه‌ای نوین در زمینه‌ی تدریس هستند. طی سال‌های اخیر، همزمان با شیوع کرونا و همچنین نیاز بشر به ارتباط، یادگیری و تأمین معیشت زندگی ناچار به ایجاد فضایی برای هموار ساختن مشکلات شده است. چت کردن، تماس‌های ویدیویی و صوتی و همچنین ایجاد کلاس‌های مجازی برای علاقمندان به دانش از جمله امکاناتی است که فضای مجازی به ارمغان آورده است.
علاوه بر آن کلاس‌های آنلاین مزایای بسیاری دارد که می‌توان به صرفه‌جویی در وقت، پول و انرژی اشاره کرد. تنها با اختیار داشتن یک نرم افزار و وسیله‌ هوشمند (لپ تاپ، گوشی، تبلت و یا کامپیوتر) می‌توانید روی لینک کلاس خود کلیک کنید و وارد کلاس مجازی شوید.

کلاس آنلاین چیست؟

از کلاس آنلاین یا کلاس مجازی برای تدریس از راه دوراستفاده می‌شود که بیشتر امکانات آموزش حضوری را در بر می‌گیرد. در واقع کلاس آنلاین کلاسی‌ است که به صورت آنلاین تدریس می‌شود. با استفاده از نرم افزارهای مختلف تنها با اختیار داشتن نرم‌افزار مورد تأیید دانشگاه، آموزشگاه و یا مدارس می‌توانید به راحتی در کلاس‌های خود شرکت کنید.

نرم افزار کلاس آنلاین موجود در سایت ما با استفاده از زیرساخت BigBlueButton ارائه می‌گردد. بنابراین دیگر نیازی به نصب برنامه‌ی جداگانه نیست و با یک کلیک یادگیری آنلاین را تجربه می‌کنید.

 

مزیت کلاس‌های آنلاین

وقتی صحبت از کلاس‌های آنلاین می‌شود بسیاری از مردم می‌گویند:«کلاس حضوری بهتر است». ولی به راستی چه ملاکی برای برتری گزینه‌های حاضر وجود دارد؟ اگر حق انتخاب برای نوع تشکیل کلاس‌ها را در اختیارتان بگذارند، انتخاب نهایی بستگی به خودتان دارد. ممکن است برخی کلاس آنلاین را انتخاب کنند و عده‌ای دیگر کلاس حضوری را ترجیح دهند. ولی نمی‌توان از میزان محبوبیت کلاس‌های آنلاین در سال‌های اخیر چشم پوشی کرد.



در ادامه به 5 مورد از نکات مثبت کلاس‌های آنلاین می‌پردازیم.

1. عدم محدودیت مکانی
هرجای دنیا که باشید، با استفاده از گوشی و یا لپ تاپ و در صورت متصل شدن به اینترنت می‌توانید به کلاس‌های خود دسترسی داشته باشید.

2. دسترسی آسان به محتوای تدریس
با شرکت در کلاس‌های آنلاین می‌توانید به تمام منابعی که در کلاس آنلاین تدریس می‌شود دسترسی داشته باشید. موضوعات مورد بحث معمولاً به صورت فایل پی دی اف در کلاس‌های آنلاین بارگذاری می‌شوند. پی دی اف ها قابلیت دانلود را دارند. حتی می‌توانید از استاد خود بخواهید آن را در گروه ارسال کند و یا دسترسی به آن را باز بگذارد.

3. صرفه جویی در زمان رفت و آمد
کلاس‌های حضوری ممکن است کمی دورتر از محدوده‌ی زندگی ما باشد و بنابراین زمان زیادی صرف رفت و آمد می‌شود. با استفاده از کلاس‌های آنلاین دیگر نیازی نیست نگران خستگی و مسافت باشید. می‌توانید در خانه به کلاس‌های خود بپیوندید.

4. تنوع در شیوه یادگیری
هنگامی که تدریس به صورت یکنواخت انجام میگیرد، ممکن است از میزان یادگیری دانشجویان کم شود. تنوع در شیوه‌ی تدریس و تشکیل کلاس می‌تواند برای افراد مفید باشد. تدریس ویدیویی و تغییر مکان تشکیل کلاس مطالب را راحت تر در ذهن مخاطب نگه می‌دارد.

5. امکان ضبط کلاس‌ها
با ضبط کلاس‌ها می‌توانید مطالب تدریس شده را چندبار مرور کنید و تکرار نیز باعث میشود موضوع مورد بحث در ذهنتان بماند.
 
اگر به شیوه‌ی خصوصی تدریس می‌کنید و یا برای دانش آموزان خود به دنبال خرید کلاس آنلاین هستید می‌توانید با مراجعه به بخش خرید کلاس آنلاین با توجه به ظرفیتی که نیاز دارید کلاس آنلاین خود را خریداری کنید.  در صورتی که درباره‌ی نحوه‌ی خرید و استفاده از کلاس‌ها سوالی دارید در بخش مطالب وبسایت می‌توانید پاسخ پرسش‌های خود را بیابید. اگر پاسخ پرسش‌ها در سایت موجود نبود از طریق راه‌های ارتباطی در سایت با ما تماس بگیرید.

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News/1/10154

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد