88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

مودل چیست؟

مودل چیست؟
تاريخ:يازدهم مرداد 1400 ساعت 16:51   |   کد : 10132   |   مشاهده: 3115
مودل چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

مودل یک پلتفرم آموزش و یادگیری است که برای آموزگارها و دانش آموزان طراحی شده. مودل از یک سیستم قوی ، یکپارچه و امن برای ایجاد محیط آموزشی تشکیل شده. مودل را میتوانید بر روی وب سرور خود بارگزاری کنید یا از سایت ما تهیه فرمایید. 
مودل توسط Moodle project ساخته شده و توسط Moodle HQ هدایت و مدیریت میشود.
مودل با همکاری شبکه ای با بیش از 80 شرکت خدمات Moodle partner در سراسر جهان پشتیبانی مالی میشود.
مودل برای یادگیری در سطح جهانی ساخته شده است.


مودل در سراسر جهان تایید شده و مورد اعتماد است!
مودل صدهاهزار محیط آموزشی در سراسر جهان تامین کرده و مورد اعتماد سازمان های بزرگ و کوچک بسیاریست. ازجمله این نهادها میتوان شل ، دانشکده اقتصاد لندن ، دانشگاه ایالتی نیویورک ، مایکروسافت و... را نام برد.

طراحی شده برای حمایت از آموزش و یادگیری
مودل با بیش از 10سال توسعه در زمینه مجموعه قدرتمندی از ابزارها یاد دهنده ، محیط های یادگیری مشارکتی را ارائه میدهد که آموزش و یادگیری را تقویت میکند.

آسان برای استفاده
محیط کاربری ساده و روان درکنار ویژگی هایی از جمله drag-and-drop و مطالب آموزشی در دسترس قابلیت استفاده و یادگیریه چگونگیه استفاده را آسان میکند.

همیشه به روز
مودل به طور مداوم در حال بررسی و بهبود است تا با نیازهای روز ما مطابقت داشته باشد.

مودل به همه زبان
مودل با قابلیت چندزبانه خود تضمین میکند هیچ محدودیت زبانی برای آموزش آنلاین وجود ندارد. انجمن مودل ، ترجمه مودل را به 120زبان روز دنیا آغاز کرده تا کاربران بتوانند براحتی سایت آموزشی خود را بر بستر مودل به کمک منابع یادگیری فراوان و پشتیبانی به زبان های مختلف راه اندازی کنند.

همه چیز در یک پلتفرم یادگیری
مودل منعطف ترین نرم افزار از لحاظ پشتیبانی ابزارها برای یادگیری است. با قابلیت فعال و غیرفعال کردن طیف گسترده ای از ویژگی های داخلی و خارجی ، میتوانید پلتفرم شخصی سازی شده خود را داشته باشید.
کاملا قابل تنظیم
مودل متن باز است و همین کمک میکند که شما بتوانید به هرطریقی که میخواهید ، وابسته به نیازهای خود مودل را تنظیم کنید. مودل را با استفاده از ماژول ها و افزونه های داخلی و خارجی هرچقدر که میخواهید گسترش دهید.امکانات مودل بی پایان است.

مقیاس پذیر در هرمقداری
مودل قابلیت پشتیبانی از چند دانش آموز تا میلیون ها کاربر برای کلاس های کوچک و سازمان های بزرگ را دارد. به همین دلیل مودل برای استفاده در هرزمینه ای از جمله زمینه های آموزشی ، تجاری ، دولتی ، غیردولتی و... مناسب و سازگار است

قوی ، ایمن ، خصوصی
مودل متعهد است به حفظ حریم خصوصی کاربران و کنترل امنیت ها به طور مداوم. مودل از داده ها در برابر دسترسی غیرمجاز و آسیب رسانی محافظت میکند. مودل را میتوانید بر روی یک سرور و یا یک سرویس ابری خصوصی مستقر کنید.

هرزمان ، هرمکان ، هردستگاه
مودل مبتنی بر وب است بنابراین میتوان در هر نقطه از جهان در هرزمانی و با هر دستگاهی(کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ و یا تلفن همراه) به محتوای مودل توسط یک مرورگر دسترسی یافت.

منابع بسیار و در دسترس
دسترسی به محتوای آموزشی مودل به هرزبانی در سراسر جهان ساده و راحت است و یادگیری و استفاده از آن را بهبود میبخشد.

پشتیبانی توسط یک جامعه قوی
پروژه مودل توسط یک جامعه بین المللی فعال ، تیم توسعه دهندگان تمام وقت اختصاصی و شبکه ای از شرکای معتبر مودل پشتیبانی میشود. با همکاری آشکار و پشتیبانی عالی جامعه ، این پروژه همچنان به رفع اشکالات و بهبودهای سریع دست می یابد و هر شش ماه یکبار نسخه های جدید اصلی منتشر می شود.

https://webinaronline.ir/News//10132

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد