88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان‌های خارجی

بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان‌های خارجی
تاريخ:ششم تير 1403 ساعت 15:37   |   کد : 10209   |   مشاهده: 232

با استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی زبان، زبان دلخواه خود را به راحتی یاد بگیرید.

افراد بسیاری در سراسر جهان به یادگیری زبان‌های مختلف علاقه دارند. فرقی نمی‌کند کجا زندگی می‌کنید، می‌توانید با صرف وقتتان بر روی یادگیری زبان به مهارت‌های خود بیفزایید، حافظه‌ی خود را تقویت کنید و رزومه‌ی موفق‌تری داشته باشید. یادگیری زبان همراه با پیشرفت تکنولوژی بسیار آسان‌تر از همیشه شده است. دیگر زمان استفاده از دیکشنری‌های کاغذی و اتکا به کلاس‌های مختلف گذشته است.
از قبل خیلی شنیدیم که اگر می‌خواهید زبانی یاد بگیرید باد خودتان را در محیط قرار دهید و در زبان غرق شوید. بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود امکان تجربه‌ی یادگیری واقعی و با کسانی که زبان مادریشان است را فراهم می‌کند. استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف یادگیری زبان جدید را لذت بخش و جذاب می‌کند.

برخی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان:

- Duolingo: دوئولینگو یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای آموزش زبان است. فضای این اپلیکیشن کاربرپسند است و بیشتر با بازی و سرگرمی پیش می‌رود. آموزش دوئولینگو با استفاده از تمرین‌های متنوع جهت تقویت مهارت نوشتاری، گفتاری، خواندن و گوش دادن است. این اپلیکیشن همچنین داستان‌های کوتاه دارد که می‌تواند ساختار جمله و مکالمه‌ی طبیعی در موقعیت‌های مختلف را به شما بیاموزد.
 
 
اپلیکیشن های یادگیری زبان خارجیاپلیکیشن یادگیری زبان خارجی

- Tandem: از دیگر اپلیکیشن‌های محبوب جهت تقویت مهارت‌های مختلف زبان تَندِم است. این اپلیکیشن جهت یافتن افراد بومی هر زبان استفاده می‌شود. می‌توانید زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید را انتخاب کنید و افرادی که علاقمند به آموزش زبان مورد نظر شما را دارند پیدا کنید. این اپلیکیشن پارتنر زبان آموز برایتان پیدا می‌کند!
می‌توانید سرگرمی‌های خودتان و علاقمندی‌هایتان را به پروفایل خود اضافه کنید و به موضوعاتی که علاقمند هستید نیز بپردازید. بنابراین افرادی که به شما پیام می‌دهند از سلیقه‌ی شما خبر دارند و می‌توانید به راحتی زبان خود را درباره‌ی هر موضوع تقویت کنید.


- Memrise: با استفاده از ویدیو و فایل‌های صوتی قرار گرفته در ممرایز می‌توانید جمله‌ها و لغات کاربردی زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید. شنیدن تلفظ صحیح توسط افرادی که زبان مادری خود را بهتر از هر کسی می‌دانند بسیار ضروری است. ممرایز برای مکالمات روزمره بسیار مناسب است. مدت زیادی به دنبال اصطلاحات کاربردی زبان فرانسه بودم و ممرایز مشکلم را حل کرد. همچنین بخش آموزشی دیگر چت هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی ممرایز شما را در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد. مثلا از شما می‌خواهد تصور کنید در مغازه‌ی لباس فروشی هستید و باید لباس بخرید. می‌توانید با هوش مصنوعی صحبت کنید و یک مکالمه‌ی کامل را شبیه سازی کنید. در این چت اشکالات گرامری و دیکته‌ای شما نیز به شما نشان داده می‌شود.
 
اپلیکیشن های یادگیری زبان خارجیاپلیکیشن یادگیری زبان خارجی
- Drops: اگر یادگیرنده‌ی بصری هستید و می‌خواهید از طریق بازی و شنیدن تلفظ یاد بگیرید، دراپس گزینه‌ی مناسبی برای شماست. اگر قصد یادگیری چند زبان را دراید، دراپس گزینه‌ی مناسبی است. اگرچه بخش رایگان آن تنها برای 5 دقیقه قابل استفاده است و اگر بخواهید تمرین مجدد انجام دهید باید چند ساعت صبر کنید. خودم برای یادگیری الفبای زبان کره‌ای و همچنین تقویت زبان فرانسوی از آن استفاده کردم و به نظرم حتی اگر برای 5 دقیقه در روز از آن استفاده کنید باز هم ارزش نصب را دارد. اگر بخواهید بیشتر از 5 دقیقه و بدون محدودیت از آن استفاده کنید باید پلن پریمیوم آن را بخرید که حدود 174$ است.
 
اپلیکیشن یادگیری زبان خارجیاپلیکیشن های یادگیری زبان خارجیاپلیکیشن یادگیری زبان خارجی

شرکت در کلاس آموزشگاه‌های زبان جهت تقویت مهارت زبان آموزان

اگرچه یادگیری از طریق اپلیکیشن‌های مختلف بسیار کارآمد است اما بسیاری از افراد هنوز معتقدند که یادگیری و آموزش از طریق کلاس بهترین روش است. کلاس‌های زبان می‌تواند به دو صورت کلاس حضوری و کلاس آنلاین برگزار شود. بسیاری از آموزشگاه‌ها از هر دو روش برای آموزش استفاده می‌کنند. کلاس آنلاین مزایای بسیاری دارد و بسیاری از زبان آموزان ترجیح می‌دهند در این نوع کلاس‌ها شرکت کنند.
اگر معلم هستید و دنبال نرم افزار مناسب برای شروع آموزش آنلاین می‌گردید می‌توانید از بیگ بلو باتن استفاده کنید. بیگ بلو باتن را بیشتر بشناسید.

برگزاری کلاس آنلاین با وبینارآنلاین

اگر دانش کافی درباره‌ی یک زبان دارید و قصد تدریس آنلاین دارید می‌توانید کلاس آنلاین با ظرفیت مورد نظر را از وبینارآنلاین بخرید. وبینار آنلاین با سال‌ها تجربه آماده‌ی ارائه‌ی خدمات در زمینه وبینار و کلاس آنلاین است.
برگزاری کلاس آنلاین برای آموزش زبان مزایای زیادی برای دانش آموزان دارد و می‌تواند بخش بزرگی از اضطراب یادگیری در محیط کلاس را از دانش آموزان کم کند. فضای نرم افزارهای کلاس آنلاین تدریس حضوری را شبیه سازی می‌کند و شما می‌توانید با انجام تمارین مختلف و رفع اشکال زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید را تقویت کنید. با ابزارهای جذاب بیگ بلو باتن می‌توانید روند آموزش و یادگیری را آسان کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت وبینارآنلاین مراجعه کنید و از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

خرید کلاس آنلاین

خرید وبینار

https://webinaronline.ir/News//10209

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد