88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

معرفی دوره‌های آموزشی edx.org

معرفی دوره‌های آموزشی edx.org
تاريخ:سوم تير 1403 ساعت 15:32   |   کد : 10208   |   مشاهده: 304

شرکت در کورس‌های آموزشی رایگان با استفاده از وبسایت edx.org امکان پذیر است. اگر می‌خواهید مهارتی را به صورت رایگان و با استفاده از ویدیوهای آموزشی بیاموزید به سایت Edx.org مراجعه کنید.

بسیاری از دانشگاه‌های معتبر جهان دوره‌هایی را برای علاقمندان به صورت پولی و یا رایگان برگزار می‌کنند. یکی از وبسایت‌هایی که میزبان برگزاری دوره‌های آموزشی از دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه کورنل، دانشکده موسیقی برکلی، کالتک‌، دانشگاه دارتموث، موسسه فن‌آوری جورجیا، دانشگاه هاروارد، موسسه فن‌آوری ماساچوست (MIT) برگزاری می‌گند سایت edx است.
مشابه سایت کورسرا، سایت اِداِکس نیز به منظور کمک به دانش آموزان، دانشجویان و علاقمندان برای آموختن حرفه‌ی جدید از سال 2021 تغییر رویه داده و به سایتی برای میزبانی دوره‌های آموزشی رایگان و دسترسی آسان به دوره‌ها شروع به کار کرده است. «آینده تحصیلات آنلاین؛ برای همه، همه‌جا و در همه وقت» شعار این وبسایت است.
تنها کافیست وارد سایت Edx.org شوید و برای دسترسی به دوره‌های آموزشی دانشگاه‌های معتبر دنیا در وبسایت ثبت نام کنید. ثبت نام به صورت رایگان انجام می‌شود و تنها به اطلاعاتی مانند نام کامل و ایمیل و رمز ورود نیاز دارید. برای ثبت نام به سایت مراجعه کنید و بر رویRegister for free کلیک کنید. پس از وارد کردن اطلاعات می‌توانید با کلیک کردن بر روی Explore courses برنامه‌های مختلف را ببینید. در صورتی که هر کدام از برنامه‌های ارائه شده را دوست دارید، می‌توانید در آن شرکت کنید. بر روی نوار دسته بندی در سمت چپ وبسایت کلیک کنید و با توجه به دسته بندی‌های موجود، موضوع و دوره‌ی خود را انتخاب کنید.

 

انواع دوره آموزشی در سایت Edx: 

دوره‌های سایت Edx به چند بخش تقسیم می‌شود:
- دوره‌های آموزشی (Course): بخش اصلی وبسایت شامل دوره‌های آموزشی است. بیشتر دوره‌ها به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.
- دوره‌های کسب و کار (Business): دوره‌های کسب و کار دوره‌های تخصصی است که برای شرکت‌های خاص ارائه می‌شود.
- دوره‌های حرفه‌ای (Professional Certificate Programs): آموزش این دوره افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. جهت شرکت در این دوره باید مبلغی پرداخت کنید.
- دوره‌های میکرومستر (MicroMaster): برای شرکت در این دوره باید مبلغی پرداخت کنید. دوره میکرومستر برای آموزش تخصصی دانشگاه ارائه می‌شود.
- دوره‌های فوق لیسانس (Master’s Degrees on EDX): اگر قصد دارید دوره‌ی فوق لیسانس به صورت آنلاین بگذرانید می‌توانید از Edx استفاده کنید. جهت دسترسی به این دوره باید مبلغی پرداخت کنید. مدت زمان این دوره طولانی است و معمولا 3 سال طول می‌کشد. در آخر نیز مدرکی معتبر ارائه می‌شود.

کلام آخر

برای ویدیوهای روی سایت زیرنویس به زبان‌های مختلف قرار داده شده است. زیرنویس برای تمام ویدیوها در دسترس کاربران قرار دارد که روند یادگیری را آسان‌تر می‌کند. حتی می‌توانید در انتهای دوره‌ی یادگیری، می‌توانید مدرک دریافت کنید. البته در صورت تمایل به دریافت مدرک باید برای آن مبلغی پرداخت کنید. اما در غیر این صورت دوره‌های رایگان را می‌توانید به صورت کاملا رایگان بگذرانید!
کسب در آمد از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس‌های آنلاین به راحتی قابل انجام است. تنها کافی است نرم افزار کلاس آنلاین تهیه کنید. هر شخصی می‌تواند دوره‌ی آموزشی خود را برگزار کند. برای اینکار لازم است نرم افزاری را در نظر بگیرید که از کیفیت بالایی برخوردار است.
بیگ بلو باتن یکی از بهترین نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار است. از طریق بیگ بلو باتن می‌توانید دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزاری کنید و با دانش آموزان تعامل کنید و مشکلاتشان را برطرف کنید.
می‌توانید به صفحه‌ی اصلی مراجعه کنید و روی خرید وبنیار و کلاس آنلاین کلید کنید و با توجه به نیازی که دارید از میان سرویس‌های موجود انتخاب کنید. در صورتی که بخواهید با برند خود کلاس برگزار کنید می‌توانید سرور بیگ بلو باتن تهیه کنید و کلاس‌های خود را به صورت یک مجموعه برگزار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News//10208

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد