88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

کورسرا (Coursera) چیست؟

کورسرا (Coursera) چیست؟
تاريخ:بيست و ششم خرداد 1403 ساعت 12:43   |   کد : 10206   |   مشاهده: 385

دوره‌های آموزشی کورسرا از معتبرترین دوره‌های آموزشی است که در دسترس علاقمندان قرار دارد. با مراجعه به وبسایت و ثبت نام می‌توانید به بسیاری از دوره‌ها به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید. در ادامه با نحوه‌ی ثبت نام در سایت و استفاده از دوره‌های آموزشی بیشتر آشنا می‌شوید. 

دوره‌های آموزشی کورسرا از محبوب‌ترین وبسایت‌های برگزاری کلاس آموزشی آنلاین با اساتید معتبر در سطح بین الملل است. فرقی ندارد می‌خواهید زبان فرانسوی یاد بگیرید یا برنامه نویسی، تنها کافیست با عضویت در کورسرا و ثبت نام در هر دوره‌ی آموزشی به فایل‌های دوره دسترسی پیدا کنید و مهارت لازم را یاد بگیرید.
بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا از زمان کرونا دوره‌های رایگان آموزشی برای علاقمندان در سایت کورسرا ارائه‌ کردند. در صورتی که علاقه به دریافت مدرک کورسرا در انتهای دوره‌ی آموزشی هستید می‌توانید علاوه بر یادگیری یک مهارت جدید، مدرک خود را از موسسات و دانشگاه‌های معتبر دریافت کنید و رزومه‌ی خود را تقویت کنید.

می‌توانید با ثبت نام در کورسرا از بهترین و معتبرترین دوره‌های ارائه شده توسط اساتید و دانشگاه‌های شناخته شده استفاده کنید. ویدیوهای ارائه شده با زیرنویس به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. زیرنویس فارسی برای برخی از ویدیوها تهیه شده است.
در حال حاضر کورسرا هم از طریق وبسایت و اپلیکیشن برای IOS و Android در دسترس کاربران است قابل دسترسی است.

یکی از مزایای استفاده از کورسرا تنوع در موضوعات آموزشی است. علوم فیزیک، ریاضی، علوم انسانی، علوم رایانه، ریاضیات، بازرگانی، علوم اجتماعی و زیست شناسی و هنر از جمله مباحثی است که در کورسرا تدریس می‌شود.
کورسرا ابتدا در سال 2012 توسط استادان علوم رایانه، اندرو اِنجی و دافنی کالر از دانشگاه استنفورد تأسیس شده است. سپس در طی سال‌های اخیر و بخصوص از زمان همه گیری کرونا، تعداد زیادی از مردم به یادگیری یک مهارت روی آوردند و کورسرا در طی سال‌های اخیر مهارت‌های زیادی را به خود اضافه کرده است.
 
 

آیا کورسرا رایگان است؟

بسیاری از دوره‌هایی که برگزار می‌شود به صورت رایگان برای کاربران ارائه شده است. اما اگر تصمیم به دریافت مدرک پایان دوره را دارید باید مبلغی برای مدرک هزینه کنید. بسیاری از دوره‌ها نیز به صورت پولی ارائه می‌شوند اما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌ی Financial Aid Available درخواست کمک مالی کنید. توجه کنید هنگام پر کردن درخواست کمک مالی ذکر کنید که امکان پرداخت هزینه‌ی این دوره را ندارید و هدف اصلی شما یادگیری است.

نحوه‌ی شرکت در دوره‌های کورسرا

برخی از دوره‌های کورسرا از قبل ضبط شده و برخی دیگر به صورت آنلاین و با فرمت وبینار برگزار می‌شود. البته نحوه‌ و مدت زمان کلاس‌های شما بستگی به مدرک و گواهی‌ای دارد که می‌خواهید دریافت کنید. شما حتی امکان دریافت مدارکی همچون لیسانس و فوق لیسانس از دانشگاه‌های معتبر جهان به صورت آنلاین را دارید.
برخی از دوره‌های ارائه شده تکلیف محور هستند. به این صورت که پس از تماشای ویدیوی هر جلسه شما باید تمرینی مرتبط با آنچه آموختید را انجام دهید. این تمارین به فهم و درک شما در خصوص مطالب ارائه شده کمک می‌کند.
بسته به تمرینی که دارید می‌توانید حتی برای دیگر دانش آموزانی که در حال یادگیری هستند نظر بگذارید و از کارشان انتقاد کنید. انتقاد و جمع آوری نظرات روشی مؤثر برای پیشرفت در هر مهارتی است. مأیوس نشوید و انتقادات را راهی برای پیشرفت خود در نظر بگیرید.

مراحل عضویت و دسترسی به دوره‌های کورسرا

ابتدا باید در سایت کورسرا عضو شوید. برای عضویت می‌توانید از ایمیل خود و یا حساب اکانت گوگل استفاده کنید. پس از تکمیل اطلاعات و تعیین رمز عبور اکانت شما ساخته شده است و می‌توانید در دوره‌های موجود شرکت کنید. اگر دنبال مهارت خاصی هستید می‌توانید آن را در نوار جستجو تایپ کنید. همچنین در بخش Explore می‌توانید دسته بندی دوره‌های موجود بر اساس موضوع و مدرک را پیدا کنید.
برای درک بهتر از نحوه‌ی ثبت نام ویدیوی آموزشی را ببینید.
 
 

 کلام آخر

در سال‌های اخیر آموزش بسیار آسان‌تر انجام می‌شود و وبسایت‌ها و کانال‌های مختلفی در تلگرام و یا یوتیوب و همچنین هزاران وبینار برای آموزش علاقمندان زحمت می‌کشند.
جهت دریافت اطلاعات از دوره‌های قابل ارائه در کورسرا و یا ثبت نام در دوره‌های موجود می‌توانید به وبسایت کورسرا مراجعه کنید.
اگر قصد دارید دوره‌های آموزشی خود را راه اندازی کنید و دنبال نرم افزار مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین هستید، می‌توانید از بیگ بلو باتن استفاده کنید.
وبینارآنلاین روزانه هزاران وبینار و کلاس آنلاین را با استفاده از بیگ بلو باتن برگزار می‌کند. به وبینار آنلاین بپیوندید تا کلاس‌های خصوصی خود را برگزار کنید و از طریق بیگ بلو باتن کسب درآمد کنید. اگر قصد برگزاری کلاس‌های آنلاین با برند خود را دارید می‌توانید با تهیه سرورهای بیگ بلو باتن و راه اندازی مدرسه آنلاین بیگ بلو باتن را با سیستم‌های مدیریت یادگیری ادغام کنید.
در صورتی که درباره‌ی هر بخش از ویژگی‌های بیگ بلو باتن سوال دارید، با مراجعه به بخش آموزش وبینار آنلاین می‌توانید مشکل خود را رفع کنید.
همچنین با استفاده از دوره‌ی دمو رایگان، می‌توانید با بیگ بلو باتن بیشتر آشنا شوید. کورسرای خود شوید و دانش آموزان و علاقمندان را برای آینده‌ای درخشان و مهارت‌های گوناگون آموزش دهید!
در صورت نیاز می‌توانید به بخش خرید کلاس آنلاین یا خرید وبینار بروید. 
با بیگ بلو باتن می‌توانید دانش آموزان و علاقمندان به مهارتی که تدریس می‌کنید را آموزش دهید. اگر درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری کلاس آنلاین و استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن به بخش آموزش ← فیلم‌های آموزشی وبینار مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News//10206

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد