88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

سرویس کلاس آنلاین

تاريخ:شانزدهم خرداد 1403 ساعت 13:13   |   کد : 10205   |   مشاهده: 572

کلاس آنلاین یکی از بهترین روش‌های برگزاری کلاس است که به صورت مجازی (غیر حضوری) برگزار می‌شود. 

سرویس کلاس آنلاین
سرویس کلاس آنلاین
دنیای پساکرونا به سمت مجازی شدن پیش می‌رود. سرویس‌کلاس آنلاین برای راحت‌تر کردن مشتریان استفاده می‌شود. منظور از کلاس آنلاین کلاس‌هایی است که غیر حضوری و با استفاده از نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین برگزار می‌شود. ادغام آموزش حضوری و مجازی در برنامه‌ی بسیاری از آموزشگاه‌ها و مدارس است.

سرویس کلاس آنلاین

منظور از سرویس کلاس آنلاین، کلاس‌ها و خدماتی است که توسط شرکت ارائه دهنده‌ی سرویس کلاس آنلاین عرضه می‌شود. تهیه‌ی کلاس‌های آنلاین به چند صورت امکان پذیر است:
- اگر قصد راه اندازی مدرسه‌ی آنلاین را دارید و می‌خواهید با برند خود پیش بروید می‌توانید با خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن از تمامی خدمات بیگ بلو باتن استفاده کنید.
- معلم هستید و قصد دارید تدریس خصوصی را شروع کنید؟ با استفاده از نرم افزارهای کلاس آنلاین می‌توانید تدریس خود را شروع کنید. بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس کلاس آنلاین، قابلیت ارائه‌ی کلاس با ظرفیت‌های گوناگون دارند.
- اگر دانش آموز هستید و برای اولین بار می‌خواهید از بیگ بلو باتن استفاده کنید، می‌توانید به بخش آموزش وبسایت مراجعه کنید و با نحوه‌ی استفاده از بیگ بلو باتن آشنا شوید.

بیگ بلو باتن

بیگ بلو باتن یکی از نرم افزارهای کلاس آنلاین است که محبوب است. استفاده از آن بسیار آسان است. کافیست تنها یکبار وارد محیط بیگ بلو باتن شوید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. فضای بیگ بلو باتن ساده است و یادگیری آن زمان زیادی نمی‌برد. با بیگ بلو باتن نیازی به نگرانی برای قطعی اتصال و یا اختلال در کلاس‌ها نیست. تنها با چند کلیک وارد کلاس آنلاین شوید!
بیگ بلو باتن با فضای کاربرپسند و ساده‌ی خود کلاس مجازی و وبینار را جذاب و آسان می‌کند. 

از کجا کلاس آنلاین تهیه کنیم؟

وبینار آنلاین با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی وبینار و کلاس آنلاین حامی مشتریان عزیز در فرایند انتخاب بهترین سرویس کلاس آنلاین است.
با مراجعه به بخش خرید کلاس آنلاین می‌توانید سرویس‌های موجود را ببینید. با خرید سرویس کلاس آنلاین می‌توانید آن را با سیستم مدیریت یادگیری ادغام کنید و حتی مدرسه‌ی آنلاین خود را بسازید. (ادغام بیگ بلو باتن با مودل امکان پذیر است.)
در صورت نیاز می‌توانید کلاس آنلاین و وبنیار تهیه کنید و وبینار آنلاین همچنین سرور اختصاصی کلاس آنلاین و وبینار را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به ظرفیت و نیازی که دارید می‌توانید از میان سرویس کلاس آنلاین بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

برخی از ویژگی‌های استفاده از بیگ بلو باتن

- حضور و غیاب سیستمی
- برگزاری نظرسنجی
- استفاده از تخته سفید برای یادداشت
- استفاده از دوربین
- تبادل نظر از طریق چت عمومی
- بحث و گفت و گو از طریق اتصال میکروفن

با مزایای بیگ بلو باتن بیشتر آشنا شوید!

برگزاری کلاس آنلاین به راحتی امکان پذیر است. تنها با استفاده از نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین و در اختیار داشتن لپ تاپ یا گوشی و اینترنت پرسرعت می‌توانید کلاس آنلاین برگزار کنید. 
سرویس کلاس آنلاین را با قیمت مناسب می‌توانید در وبسایت وبینار آنلاین پیدا کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.
 

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News//10205

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد