88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

سرور آموزش مجازی

سرور آموزش مجازی
تاريخ:چهارم ارديبهشت 1403 ساعت 15:21   |   کد : 10199   |   مشاهده: 88

با بیگ بلو باتن می‌توانید کلاس‌های آنلاین و وبینار برگزار کنید. ابزارهای بیگ بلو باتن بسیار کاربردی و کاربرپسند است.

از زمان شیوع ویروس کرونا و پیشرفت تکنولوژی، جهان به سمت مجازی شدن در حرکت است. بسیاری از مدارس و جلسات مهم به ناچار به صورت آنلاین برگزار شدند. این سبک زندگی دچار تحول شده است و در بسیاری از جنبه‌های زندگی ما ماندگار شده است.
بسیاری از موسسات آموشی، مدارس و دانشگاه‌ها کلاس‌های آنلاین برگزار می‌کنند و یا بر حسب نیاز دانش آموزان، به صورت ترکیبی از حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. با خرید سرور آموزش مجازی شما نیز می‌توانید جلسات و کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کنید. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرور با در اختیار گذاشتن سرور خود به شما امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین را می‌دهند.
یکی از مشکلات کلاس‌های آنلاین قطعی نرم افزار و یا اشکال در سیستم تدریس است. بنابراین انتخاب نرم افزار آموزشی با کیفیت بسیار مهم است. پیشنهاد ما برای سرور آموزش مجازی بیگ بلو باتن است. 
 

بیگ بلو باتن چیست؟

بیگ بلو باتن نرم افزاری متن باز است و برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار استفاده می‌شود. ابزارهای کاربردی بیگ بلو باتن موجب شده برای برگزاری کلاس آنلاین بسیار کاربردی شود.منظور از سرور آموزش مجازی در واقع خرید کلاس آنلاین و وبینار است. کلاس آنلاین و وبینار هر دو در بستر اینترنت و با بیگ بلو باتن برگزار می‌شود.
مدارس، موسسات آموزشی و دانشگاه‌ها قابلیت استفاده از بیگ بلو باتن را برای کلاس‌های خود دارند. و می‌توانید بیگ بلو باتن را با سیستم مدیریت یادگیری ادغام کنید. بیگ بلو باتن قابلیت اتصال به مودل را نیز دارد. استفاده از بیگ بلو باتن موجب افزایش کیفیت کلاس‌هایتان می‌شود و تجربه‌ی کلاس آنلاین را لذت بخش می‌کند.

11 مزیت و امکانات استفاده از کلاس‌های بیگ بلو باتن:

1- امکان اشتراک گذاری صفحه
2- لیست حضور و غیاب
3- امکان یادداشت برداری با تخته سفید
4- امکان اشتراک گذاری تخته سفید برای یادداشت گروهی
5- ثبت حضور و غیاب
6- استفاده از میکروفن و وبکم.
7- امکان نظرسنجی
8- چت گروهی عمومی و خصوصی
9- امکان ایجاد اتاق استراحت
10- امکان گروهبندی دانش‌آموزان
11- امکان آپلود فایل برای ارائه‌های کلاسی و یا وبینار

سرور چیست؟

سرور در لغت به معنی سرویس دهنده است. منظور از سرورکامپیوترهای قدرتمندی است که به کاربران و سیستم‌های دیگر خدماتی را ارائه می‌دهد.
در حالت عادی، مدیریت و مالکیت یک سرور که توسط شخص خریداری می‌شود و یا به آن شخص اجاره می‌شود متعلق به آن شخص است. در واقع شخص می‌تواند از خدمات سرور به طور کامل به فرد اختصاص می‌یابد.
در بسیاری از سرورهایی که به منظور برگزاری کلاس آنلاین توسط شرکت‌ها فروخته می‌شود، نرم افزار آموزش مجازی از قبل نصب شده است. اما بسیاری از شرکت‌ها سرور را به صورت اختصاصی می‌فروشند و مشتریان می‌توانند نرم افزارهای دلخواه خود را بر روی آن نصب کنند.
در سرورهایی که نرم افزاری نصب نشده است، مدیریت بخش‌های فنی نیز به عهده‌ی کاربران خواهد بود. در سرورهایی که تنها خدمات سرور به افراد ارائه می‌شود مدیریت به عهده‌ی پشتیبانی شرکتی است که سرور را از آن خریداری کرده‌اید.
 یعنی بر روی سرور، بیگ بلو باتن نصب شده است و شما می‌توانید بدون نگرانی برای نصب بیگ بلو باتن و یا خدمات پشتیبانی از آن استفاده کنید. 
 

کلام آخر

شاید از خود بپرسید از کجا می‌توانیم سرور آموزش مجازی تهیه کنیم؟ با مراجعه به سایت وبینار آنلاین، می‌توانید سرویس‌های موجود را ببینید. روزانه هزاران کلاس آنلاین و وبینار با خدمات وبینارآنلاین برگزار می‌شود. سرورهای مورد استفاده برای برگزاری کلاس آنلاین در وبینارآنلاین کیفیت بالایی دارد و کمترین قطعی را تجربه می‌کنید. تیم پشتیبانی وبینارآنلاین نظارت تمام وقت بر سرورها را دارد و آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News//10199

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد