88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

بهترین پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین مدارس

بهترین پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین مدارس
تاريخ:يازدهم دی 1402 ساعت 14:04   |   کد : 10180   |   مشاهده: 308

با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی، بسیاری از مدارس کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. در ادامه با مزیت استفاده از کلاس آنلاین و ویژگی‌های نرم افزار بیگ بلو باتن بیشتر آشنا می‌شوید.

برگزاری کلاس آنلاین در بستر اینترنت از دستاوردهای مهم پیشرفت تکنولوژی است. با توجه به مزایای بسیار کلاس‌های آنلاین، بسیاری از مؤسسات و مدارس بسیاری از کلاس‌ها را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. کلاس آنلاین مدارس در دوران فعلی به عنوان یک راه حل موثر برای ادامه فرآیند آموزش و یادگیری در شرایط سخت و غیر قابل پیش بینی به کار گرفته می‌شود. وجود ویژگی‌های منحصر به ‌فرد در کلاس آنلاین، این روش را تبدیل به گزینه ایده‌آل برای دسترسی به آموزش با کمترین محدودیت‌ها می‌کند.

کلاس آنلاین

هنگامی که کلاس به صورت غیر حضوری و با استفاده از نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین تشکیل می‌شود، به آن کلاس آنلاین گفته می‌شود. در کلاس آنلاین معلم و شاگرد به صورت آنلاین با یکدیگر تعامل می‌کنند و روند کلاس همانند کلاس‌های حضوری پیش می‌رود.
 

3 مزیت کلاس آنلاین

در سال‌های اخیر بسیاری از کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود. با کلاس‌های آنلاین، موانع موجود در برابر کلاس‌های حضوری دیگر بی معنا خواهد بود. در برف و باران، آلودگی هوا و تعطیلی‌های غیر قابل پیش بینی می‌توانید کلاس آنلاین برگزار کنید تا از برنامه‌ی درسی عقب نمانید. 3 مزیت دیگر کلاس آنلاین عبارت‌اند از:
1- صرفه جویی در زمان و هزینه
هزینه‌ی بالا و زمان رفت و آمد طولانی موجب شده است بسیاری از کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شود.
2- هر جا که هستید در کلاس شرکت کنید:
فرقی ندارد کجا هستید! بدون نیاز به رفت و آمد و محدودیت مکانی در کلاستان شرکت کنید.
3- در دسترس بودن به منابع آموزشی متنوع و چندرسانه‌ای، ایجاد فضای تعاملی بین دانش‌آموزان و استاد، و امکان استفاده از فناوری‌های نوین برای تدریس و یادگیری را شامل می‌شود. علاوه بر این، کلاس آنلاین به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا دانش آموز در هر زمان و هر مکان به محیط آموزشی دسترسی آسان پیدا کند.

اولین و جذاب‌ترین ویژگی کلاس آنلاین، امکان شرکت در جلسات تحصیلات خود را با همکاران همزمان در همان خانه فراهم می‌کند. دسترس پذیر بودن به منابع آموزش موجب افزایش ارتقای یادگیری می‌شود.
به طور خلاصه، کلاس آنلاین با وجود ویژگی‌های منحصر به ‌فرد خود، به عنوان گزینه ایده‌آل برای فعال ساختن فضای آموزشی و یادگیری در شرایط سخت قابل استفاده است.

سرویس کلاس آنلاین

در صورتی که مدارس به دلایل مختلف نتوانند کلاس را به صورت حضوری برگزار کنند، کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
آتناهاست بهترین تجربه را برای برگزاری کلاس فراهم می‌کند. پس از ورود به حساب کاربری خود و کلیک بر روی مدیریت دوره، لینک کلاس برای دانش آموز و معلم به صورت جداگانه دیده می‌شود.
با تهیه‌ی کلاس‌های آنلاین و وبینار در وبینارآنلاین، کلاس آنلاین و نشست‌های وبینار برگزار کنید و آموزش مجازی خود را آغاز کنید. با ورود به بخش مدیریت دوره، به لینک کلاس‌های مجازی دسترسی پیدا می‌کنید.
کلاس‌‌های آنلاین و سرویس‌های موجود در وبینارآنلاین با نرم افزار بیگ بلو باتن برگزار می‌شود. نرم افزار بیگ بلو باتن تمامی ویژگی‌های کلاس آنلاین را دارد. بیگ بلو باتن نرم افزاری تحت وب است. بنابراین برای ورود به کلاس‌های خود نیازی به نصب برنامه مجزا ندارید. با کلیک بر روی لینک کلاس و با استفاده از مرورگرهای خود (کروم، فایرفاکس و ...) می‌توانید وارد کلاس شوید و کلاس آنلاین را تجربه کنید. می‌توانید وبکم خود را روشن کنید، در چت عمومی گفت و گو کنید، نظرسنجی برگزار کنید، حضور غیاب کنید. نظارت بر دانش آموزان را افزایش دهید.
کلاس‌های آنلاین با ویژگی‌های گوناگون موجب بهبود عملکرد آموزش و یادگیری دانش آموزان می‌شود. رابط کاربری آسان و محیط ساده‌ی بیگ بلو باتن، تنها برخی از نکات مثبت استفاده از بیگ بلو باتن برای مدارس است.
 

کلاس آنلاین مدارس موجب ارتقای کیفیت آموزش می‌شود و در آموزش دانش آموز تنوع ایجاد می‌کند.
پس از ساخت اتاق کلاس مجازی، مدرس می‌تواند لینک کلاس را برای دانش آموزان ارسال کند. بدین صورت دانش آموزان پس از دسترسی به لینک به راحتی در جلسه حضور خواهند داشت.
تدریس کننده لینک مخصوص برگزار کننده‌ی کلاس را در اختیار دارد و می‌تواند به عنوان ادمین و مدیر کلاس وارد جلسه شود.
همچنین می‌توانید کلاس را با استفاده از افزونه‌های موجود در کروم و فایرفاکس ضبط کنید و برای دانش آموزان ارسال کنید.
وبینار آنلاین با ارائه‌ی انواع سرویس‌های وبینار و کلاس آنلاین آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.
جهت خرید کلاس آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News//10180

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد