88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

سرور بیگ بلو باتن bigbluebutton

سرور بیگ بلو باتن bigbluebutton
تاريخ:ششم خرداد 1399 ساعت 09:44   |   کد : 22   |   مشاهده: 36807

بیگ بلو باتن چیست و چکار میکند

برنامه BigBlueButton ابزاری جهت برگزاری وب کنفرانس و کلاسهای آنلاین میباشد و برخلاف ادوب کانکت، هسته اصلی آن اوپن سورس است. هسته اصلی این نرم افزار بر اساس GNU/Linux طراحی شده او بنا به توصیه تولید کننده آن، پایدار ترین حالت نصب آن بر روی لینوکی Ubuntu 16.04 میباشد. مانند سایر سیستم‌های وب کنفرانس، این ابزار قابلیت یکپارچه سازی با سایر نرم افزار آموزش الکترونیک و LMS ها را دارا میباشد. زبان پیش فرض این نرم‌افزار انگلیسی است که می‌توان آن‌را فارسی نیز نمود. این نرم افزار در نگارش جدید خود با استفاده از ابزارهای HTML5 سبب شده کاربران بدون نیاز به نصب برنامه های جانبی، تنها با استفاده از مرورگر، بر روی انواع دستگاه ها مانند کامپیوتر شخصی، تبلت، موبایل قابل استفاده باشد.

خرید کلاس آنلاین

ویژگی هایی که ارائه دهندگان از آنها خشنود خواهند شد

آیا به دنبال یک راه حل حرفه ای برای آموزش آنلاین دانشجویان از راه دور هستید؟ BigBlueButton امکان به اشتراک گذاری real-time صدا ، فیلم ، اسلایدها ، گپ و صفحه را فراهم می کند. دانشجویان نیز با به اشتراک گذاری ایموجی، شرکت در نظر سنجی، حضور در اتاق های مباجثه در کلاس مشارکت خواهند نمود.

چرا از BigBlueButton برای برگزاری کلاس های آنلاین استفاده کنیم

بیگ بلو باتن با توجه به استفاده از ابزار های متن باز و API و رابط برنامه نویسی قوی این امکان را ایجاد مینماید تا به راحتی با نرم افزار های گوناگون یکپارچه شده و درصورت نیاز امکانات جدید به آن افزوده شود.

کلاس آنلاین
اشتراک و ارائه فایل
فایلها می توانند به صورت پی دی اف، پاورپوینت، تصویر و … باشند استاد می تواند در هر زمان فایل های مورد نظرخود را بر روی صفحه با سایر کاربران به اشتراک بگذارد.
اشتراک گذاری صوت و تصویر
تصویر و صوت برای همه کاربران ارائه خواهد شد، همچنین این امکان برای کاربر وجود دارد که کیفیت و اندازه تصویر خود را بر حسب نیاز و کیفیت سرعت اینترت کاهش یا افزایش بدهد.
کنترل جلسات
با استفاده از ابزار های فراهم شده در نرم افزار، ارایه دهنده و میزبان نشست، میوانند درزمان ارایه و نمایش محتوی در پشت صحنه برگزاری، همه چیز را تحت کنترل داشته با یکدیگر مشارکت نمایند.
ضبط جلسات
کلیه کلاسها و جلسات را میتوانید ضبط کنید و بعدا دراختیار داشته باشید.

https://webinaronline.ir/news/1/22

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد