88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

راه اندازی مدرسه آنلاین

 راه اندازی مدرسه آنلاین
تاريخ:هشتم فروردين 1400 ساعت 21:18   |   کد : 105   |   مشاهده: 7505

 راه اندازی مدرسه آنلاین با بالاترین سرعت و کیفیت پایدار

در سال‌های اخیر، با توجه به شرایط جهانی و نیز ابزارهای فراهم شده برای گسترش آموزش‌های مدارس، مدارس اقدام به فعال نمودن آموزش‌های آنلاین خود نموده‌اند و با استفاده از محتوی الکترونیک تولید شده توسط مدرسین و معلمان خود، نه تنها آموزش را در شرایط مختلف تعطیل ننموده اند، بلکه با بهره گیری از ابزار های نوین فراهم آمده، دایره آموزش‌ها خود را از حیث مکان و زمانی محدود به مدارس فراتر برده و ارتباط قوی‌تری با دانش آموزان برقرار نموده‌اند.
برای دست یافتن به این امر، در اختیار داشتن ابزارهای قدرتمند و با امکانات در سطح جهانی، می‌تواند یاری‌گر مدیران و معلمان بوده تا بتوانند بهترین تعامل را با دانش آموزان خود برقرار نمایند.

آموزش الکترونیک شامل 2 بخش است:

1- آموزش آنلاین غیر هم زمان

2- آموزش آنلاین برخط

در آموزش آنلاین غیر هم زمان، سرفصل‌ها و عناوین درسی توسط معلمین برای دانش آموزان ارایه می‌گردد و بر طبق برنامه زمانبندی، دسترسی به آنها برای دانش پذیران فعال می‌گردد و آنها ضمن دسترسی به محتوای آموزشی در بازه‌های تعیین شده، در آزمون‌ها نیز شرکت می‌نمایند، تکالیف را تحویل می‌دهند، کارنامه آموزشی دریافت می‌نمایند و ...

علاوه بر فعالیت‌های غیر هم زمان فوق، می‌توان با بهره گیری از ابزارهای آموزش آنلاین برخط، بدون محدودیت مکانی افراد کلاس‌های آنلاین نیز تشکیل داد و با استفاده از ارتباط صوتی و تصویری بین معلم و دانش آموزان، کلاس‌هایی با کیفیت برای دانش آموزان برگزار نمود و حس حضور در مدرسه و ارتباط یا گروه همسالان و فرصت ابزار نظر و احساسات را در کنار محتوی درسی ایجاد نمود.

سیستم مدیریت محتوی ایرانیان، با ترکیب برترین ابزارهای روز دنیا، زیرساخت راه اندازی مدرسه آنلاین را به شما ارایه می‌نماید و شما می‌توانید با استفاده از تجربه آموزشی دبیران و محتوی و سبک آموزشی ویژه خود، مدرسه آنلاین منحصر به فرد خود را بصورت آنلاین داشته باشند و بر اساس نیاز های روز، به نیازهای دانش آموزان خود پاسخ دهند.

ابزارهای ارایه شده ما، با توجه به متن باز بودن خود، می‌توانند شما را برای توسعه آتی فرآیندها و اتصال ابزارهای جدید و اختصاصی شما یاری نمایند و محدودیتی برای پیشرفت شما ایجاد ننمایند.

برای دریافت پیشنهاد اختصاصی ما برای مدرسه شما، لطفا با ما تماس بگیرید.

همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن، آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند.

https://webinaronline.ir/news/1/105

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد