88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

نصب و پشتیبانی بیگ بلو باتن BigBlueButton

تاريخ:هفدهم مرداد 1400 ساعت 11:00   |   کد : 10134   |   مشاهده: 4481

نصب و راه اندازی بیگ بلوباتن نصب greenlight نصب scalelite نصب گرین لاین نصب اسکیل لایت

بیگ بلو باتن یک ابزار قدرتمند و متن باز برای برگزاری نشست ها و کلاس های آنلاین میباشد. این سامانه، بر روی سیستم عامل Ubuntu 18.0.4 LTS نصب میگردد و از سرویس های متعددی برای پیاده سازی سرویس خود استفاده مینماید. درصورت تمایل شما میتوانید بیگبلوباتن را با استفاده از راهنمای موجود در سایت اصلی نصب و راه اندازی نمایید و تنظیمات مورد نیاز را جهت بهینه سازی آن انجام دهید.
اما نصب و راه اندازی آن برای استفاده در محیط های واقعی نیازمند داشتن تجربه در کار با سیسام عامل لینوکس و نیز تجربه پیکربندی Bigbluebutton میباشد. همچنین برخی از منابع مورد نیاز جهت نصب این برنامه، در ایران در دسترس نبوده و به سرور های ایرانی سرویس دهی نمیکند.
بدین منظور، همکاران ما در وبینار آنلاین، آمادگی دارند تا درصورتی که شما قصد دارید این سرویس را بر روی سرور های خودتان راه اندازی نمایید، نصب سرور بیگ بلوباتن را برای شما انجام دهند و درصورت نیاز، نگهداری و بروز رسانی و رفع اشکال آن را نیز به عهده گیرند.

هرچند پیشنهاد میگردد برای دریافت خدمات بهتر، از سرور های اختصاصی و فیزیکی ما که نصب و راه اندازی سرویس های مربوطه بصورت رایگان بر روی آنها انجام پذیرفته استفاده نمایید.


 
خدمات قابل ارایه ما برای نصب و راه اندازی سرور های بیگ بلوباتن به شرح زیر میباشد:

1- نصب سرور بیگ بلوباتن بر روی سرور شما
2- نگهداری سرور بیگ بلوباتن و بروز رسانی و رفع اشکالات

3- نصب سرویس GreenLight جهت مدیریت کاربران و نشستها بر روی سرور BigBlueButton

درصورتی که کاربران شما بیش از 200 نفر باشد، میتوانید بیش از 1 سرور بیگ بلوباتن استفاده کنید و با اتصال آنها به یک سیستم توزیع بار برای توزیع نشست ها و کاربران بین سرور استفاده نمایید و ضمن دست یابی به ظرفیت های بالای برگزاری کلاس آنلاین، اطمینان و کارآیی سرویس را نیز ارتفا دهید. بدیم منظور، امکان نرم افزار توزیع بار و سرویس نگهداری فیلمهای ضبط شده جلسات به شرح زیر قابل ارایه میباشد:

4- نصب سرویس توزیع بار بین سرور های BigBlueButton و ایجاد سیستم اشتراک فایل بین سرور های بیگ بلو باتن و توزیع کننده بار و تنظیم سرور ها جهت همسان نمودن فیلم ضبط شده جلسات با سرور توزیع کننده بار.

برای دریافت هزینه نصب و پشتیبانی سرور های بیگ بلوباتن، لطفا با ما تماس بگیرید.

 

https://webinaronline.ir/news/1/10134

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد