88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
چگونه وبینار برگزار کنیم
در ادامه با نرم افزار بیگ بلو باتن آشنا شوید و نحوه برگزاری وبینار لذت بخش را تجربه کنید.
تاريخ : چهارم فروردين 1400 ساعت 01:31   کد : 99
اگر محتوی برای آموزش و اراپه دارید، با ابزار وبینار آنلاین، به راحتی می‌توانید آن را به دیگران ارایه داده و حتی کسب درآمد نمایید.

برای برگزاری وبینار، میتوانید متناسب با تعداد نفرات پیش بینی شده جهت شرکت در آن و همچنین مدت زمانی که ارایه شما طول می‌کشد، یکی از پلن‌های روزانه، ماهیانه، سه ماه، شش ماهه و یا یک ساله ما را انتخاب نمایید،

هرچه سرویس را برای مدت بلند مدت تری خریداری نمایید، هزینه تهیه سرویس برای شما کمتر خواهد شد.

پس از مشخص کردن پلن مورد نیاز خود، می‌توانید برای اطمینان از تطابق امکانات ارایه شده ما با نیازهای خود، یک دمو رایگان از سایت دریافت نمایید.

بعد از اینکه امکانات ارایه شده را بررسی نمودید، می‌توانید سرویس را خریداری کرده، هزینه آن را آنلاین پرداخت نمایید و بلافاصله پس از پرداخت، سرویس خود را دریافت نمایید و وبینار خود را برگزار کنید.

تمام فرآیندهای سفارش و فعال سازی سرویس و دریافت لینک‌هایی که برای ورود به نشست از آنها استفاده میگردد، در سامانه وبینار آنلاین، آنلاین بوده و بی درنگ آماده بهره برداری میگردند. درصورتی که محتوی آموزشی برای کار با وبینار یا کلاس خود نیاز داشتید، می‌توانید مطالب ما را در قسمت فیلم‌های آموزشی وبینار و آموزش تصویری وبینار مشاهده نمایید.

وبينار (WEBINAR) چیست ؟

"وبینار"از ترکیب دو واژه وب و سمینار تشکیل شده است (Web based Seminar) و به معنی بستری مجازی است که ‌ميتوان آموزش‌ها و جلسات را با استفاده از آن بصورت برخط برگزار نمود. وبینارها اغلب با هدف آموزش نرم‌‌افزار، به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمت جدید، ارتقای یک برنامه و … برگزار می‌شوند. ابزارهای آنلاینی که وجود دارند این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‎کنند تا به سادگی میزبان یک وبینار باشند. با استفاده از وبينار، شما می‌توانید نشست های باکیفیت و مقرون‌ به صرفه ایجاد کنید.
نماد اعتماد، اینماد