88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم
با برگزاری کلاس‌های آنلاین، می‌توانید محتوای آموزشی خود را به دانش آموزان یا جامعه هدف خود منتقل نمایید. با استفاده از وبینارآنلاین، به سادگی میتوانید کلاس آنلاین خود را برگزار نمایید.
تاريخ : هفتم فروردين 1400 ساعت 03:36   کد : 102
با برگزاری کلاس‌های آنلاین، می‌توانید محتوای آموزشی خود را به دانش آموزان یا جامعه هدف خود منتقل نمایید.
 
برای برگزاری کلاس آنلاین، کافی است متناسب با تعداد نفرات پیش بینی شده جهت شرکت در کلاس و همچنین مدت زمانی که ارایه شما طول می‌کشد، یکی از پلن‌های روزانه، ماهیانه، سه ماه، شش ماهه و یا یک ساله ما را انتخاب نمایید،
 
هرچه سرویس راه اندازی کلاس آنلاین را برای مدت بلند مدت‌تری خریداری نمایید، هزینه تهیه سرویس برای شما کمتر خواهد شد.

همچنین دربازه زمانی خریداری شده، می‌توانید تا سقف نفرات مجاز، می‌توانید به تعداد نامحدود کلاس برگزار نمایید.

سقف برگزاری هر نشست 4 ساعت می‌باشد و در تعداد نشست‌ها هیچ محدودیتی نخواهید داشت، برای مثال در یک روز شما می‌توانید 24 کلاس 1 ساعته یا 6 کلاس 4 ساعته یا ترکیبی از آنها را ایجاد نمایید.



پس از مشخص کردن پلن مورد نیاز خود، می‌توانید برای اطمینان از تطابق امکانات ارایه شده ما با نیازهای خود، یک دمو رایگان از سایت دریافت نمایید.



بعد از اینکه امکانات ارایه شده را بررسی نمودید، می‌توانید سرویس را خریداری کرده، هزینه آن را آنلاین پرداخت نمایید و بلافاصله پس از پرداخت، سرویس خود را دریافت نمایید و وبینار خود را برگزار کنید.
 
تمام فرآیندهای سفارش و فعال سازی سرویس و دریافت لینک‌هایی که برای ورود به نشست از آنها استفاده می‌گردد، در سامانه وبینار آنلاین، آنلاین بوده و بی درنگ آماده بهره برداری می‌گردند. درصورتی که محتوی آموزشی برای کار با وبینار یا کلاس خود نیاز داشتید، میتوانید مطالب ما را در قسمت فیلم‌های آموزشی وبینار و آموزش تصویری وبینار مشاهده نمایید.
امیدواریم پاسخ پرسش  چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم را به خوبی از این مطلب متوجه شده باشید.
 

خرید کلاس آنلاین


وبينار (WEBINAR) چیست ؟

"وبینار"از ترکیب دو واژه وب و سمینار تشکیل شده است (Web based Seminar) و به معنی بستری مجازی است که ‌ميتوان آموزش‌ها و جلسات را با استفاده از آن بصورت برخط برگزار نمود. وبینارها اغلب با هدف آموزش نرم‌‌افزار، به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمت جدید، ارتقای یک برنامه و … برگزار می‌شوند. ابزارهای آنلاینی که وجود دارند این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‎کنند تا به سادگی میزبان یک وبینار باشند. با استفاده از وبينار، شما می‌توانید نشست های باکیفیت و مقرون‌ به صرفه ایجاد کنید.
نماد اعتماد، اینماد