88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

مدارس آنلاین

مدارس آنلاین
تاريخ:نهم ارديبهشت 1403 ساعت 15:18   |   کد : 10200   |   مشاهده: 109

یکی از روش‌های نوین آموزش، آموزش به صورت مجازی است. بسیاری از آموزشگاه‌ها و مدارس آموزش خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. در ادامه با مدارس آنلاین بیشتر آشنا می‌شوید.

مدرسه‌ی آنلاین همانطور که از نامش پیداست به مدارسی گفته می‌شود که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. به طور کلی مدرسه آنلاین با مدرسه حضوری تفاوت زیادی ندارد. مدرسه آنلاین و حضوری هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم ارتقای کیفیت آموزش است. مدرسه‌ی آنلاین با تمرکز بر کیفیت آموزش و توجه بیشتر بر عملکرد دانش آموز موجب بهبود دانش آکادمیک دانش آموزان می‌شود.
با برگزاری آنلاین کلاس‌ها و مزایای بسیار آن، دانش آموزان تجربه‌ی بهتری نسبت به کلاس‌های حضوری خواهند داشت. کلاس‌های مدارس آنلاین از نظر محتوا هیچ تغییری نمی‌کند و تنها نحوه‌ی تدریس و ابزراهای مورد استفاده برای آموزش تغییر کرده است.

مدارس آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟

شاید قصد دارید از این به بعد در مدارس آنلاین شرکت کنید و نمی‌دانید مدارس آنلاین با اهداف تحصیلی یا شخصی شما همسو است یا خیر. بسیاری از دانش آموزان شرایط مناسب برای شرکت در مدارس حضوری ندارند و بنابراین مدرسه‌ی آنلاین برای آنها بهترین گزینه است.
  • برای دانش آموزانی که رشته‌های هنر، ورزش، موسیقی و .... به طور حرفه‌ای دنیال کرده‌اند و امکان حضور در کلاس‌ها برایشان وقت گیر است.
  • برای دوره‌های دانشگاهی فشرده، دانش آموزان دارای استعدادهای درخشان و دوره‌هایی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه.
  • برای افرادی که به دنیال شیوه‌ای نوین و جذاب برای یادگیری هستند. 
  •  برای افرادی که می‌خواهند در زمان، هزینه و انرژی صرفه جویی کنند. والدین بدون نیاز به اتلاف وقت در ترافیک و مصرف بی رویه‌ی بنزین می‌توانند تحصیلات.

چرا کلاس آنلاین؟

بسیاری از کارهای روزانه مانند پرداخت قبوض و یا ثبت سفارش غذا که موجب تسهیل کارهای ما شده است، آنلاین شدن مدارس هم از این قاعده مستثنی نبوده و برای تدریس کنندگان و کاربران بسیار سودمند است. مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد مدرسه‌ی آنلاین بسیاری از موسسات و آموزشگاه‌ها و مدارس را به سمت مجازی شدن سوق داده است. در پی آن تمامی کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود. 

4 مزیت مدرسه آنلاین

  1. انعطاف پذیری: زمان بندی کلاس‌های مدرسه قابل تنظیم است. معلم می‌تواند در صورت لزوم، کلاس‌ها را جا به جا کند و یا مدت زمان جلسه (کلاس) را افزایش دهد.
  2. تمرکز بر کیفیت بالا: مدارس آنلاین با نظارت دقیق بر عملکرد فردی دانش آموزان آماده است تا یادگیری دانش آموزان را ارتقا دهد.
  3. افزایش آرامش: در بسیاری از مواقع دانش آموزان به علت اضطراب، افسردگی و پریشانی حالت روحی خود عملکرد خوبی در کلاس‌های خود ندارند. مدارس آنلاین به دانش آموزان امکان تجربه‌ی نو می‌دهد و دانش آموزان از محیط آرامش بخش خانه و در فضای آشنای خود می‌توانند بر مشکلات خود غلبه کنند.
  4. هزینه مناسب: با توجه به خدمات ارائه شده و اینکه همه چیز به صورت آنلاین ارائه می‌شود و کاربران تنها هزینه‌ی اینترنت را به عهده دارند، استفاده از مدارس آنلاین برای تحصیل بسیار مقرون به صرفه است. دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های حمل و نقل و اتلاف وقت در ترافیک نیست.
     

چه نرم افزاری برای مدارس آنلاین بهتر است؟

با مجازی شدن بسیاری از کلاس‌ها، تنوع نرم افزارهایی که برای برگزاری کلاس‌های مدارس آنلاین استفاده می‌شود نیز افزایش پیدا کرد. برخی از نرم افزارهایی که برای ساخت مدرسه آنلاین استفاده می‌شود:
• بیگ بلو باتن
• وبینار آنلاین
• ادوبی کانکت

بسیاری از LMS ها (سیستم مدیریت یادگیری) که امکان ایجاد مدارس آنلاین را به کاربران می‌دهد را می‌توان با نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین ادغام کرد. برای مثال بیگ بلو باتن این قابلیت را دارد.
بیگ بلو باتن از نظر کارآیی و استفاده‌ی راحت میان کاربران محبوبیت بیشتری دارد. بیگ بلو باتن از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است. ابزارهای کاربردی و متنوع بیگ بلو باتن برای برگزاری مدارس آنلاین بسیار جذاب است و امکان ادغام آن با بیشتر سیستم‌های مدیریت یادگیری (از جمله مودل) بیگ بلو باتن را از بهترین نرم افزارهای آموزش آنلاین کرده است. 
 

کلام آخر

بسیاری از جنبه‌های زندگی ما توسط اینترنت تحول یافته است و حتی موجب شده است روند آموزش و یادگیری تغییر کند. امروزه بسیاری از کلاس‌های آموزشی و حتی مدارس به صورت مجازی برگزار می‌شوند. بسیاری از دانش آموزانی که با مشکل کمبود وقت مواجه‌اند و یا توانایی شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند می‌توانند در مدارس آنلاین ثبت نام کنند.
اگر مدیر موسسه‌ی آموزشی هستید و یا به دنبال مجازی سازی مدرسه‌ی خود هستید می‌توانید از خدمات وبینارآنلاین استفاده کنید. با با مراجعه به بخش خرید کلاس آنلاین می‌توانید با توجه به ظرفیت خود کلاس انتخاب کنید. در صورت لزوم همچنین می‌توانید سیستم مدیریت یادگیری خود را با نرم افزار بیگ بلو باتن ادغام کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا کسب مشاوره با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News//10200

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد