88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

تدریس آنلاین

تدریس آنلاین
تاريخ:دوم ارديبهشت 1403 ساعت 14:01   |   کد : 10198   |   مشاهده: 43

تدریس آنلاین از طریق نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین قابل انجام است. پیشنهاد ما بیگ بلو باتن است. در ادامه با معنای تدریس آنلاین بیشتر آشنا می‌شوید.

طی سال‌های اخیر، برگزاری کلاس‌های آنلاین بسیار رایج است. کلاس‌های مجازی یا آنلاین به کلاس‌هایی گفته می‌شود که استاد و شاگرد به واسطه‌ی نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و کلاس خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنند.
تدریس آنلاین یکی از روش‌های نوین آموزشی است که در سال‌های اخیر مورد توجه مردم قرار گرفته است. به این معنا که کلاس مانند کلاس‌های حضوری ولی از طریق نرم افزارهای کلاس آنلاین برگزار می‌شود و تدریس کننده به صورت غیر حضوری (آنلاین) تدریس می‌کند. حتماً واژه‌ی «کلاس مجازی» را شنیده‌اید. منظور از «کلاس مجازی» همان کلاس آنلاین است. کلاس مجازی می‌تواند به صورت آفلاین یا آنلاین برگزار شود.
بسیاری از موسسات آموزشی از طریق تدریس آنلاین برای دانش آموزان در سراسر دنیا و در زمینه‌های مختلف کلاس برگزار می‌کنند. تدریس خصوصی به صورت آنلاین یکی از پردرآمدترین و آسان‌ترین راه‌های کسب درآمد برای متخصصین در رشته‌های مختلف است.

6 مزیت تدریس آنلاین

تدریس آنلاین بسیاری از مشکلات معلمان و شاگردان را رفع کرده است و موجب راحت‌تر شدن زندگی آنها شده است. تدریس آنلاین مزایای بسیاری دارد که در ادامه می‌خوانید:
1- کاهش هزینه رفت و آمد
2- انعطاف در ساعت کاری
3- خستگی کمتر
4- صرفه حویی در انرژی
5- تنوع در روند تدریس
6- ارتباط نزدیکتر با دانش آموزان

نرم افزار تدریس مجازی

یکی از مهمترین جنبه‌های تدریس آنلاین استفاده از نرم افزار مناسب است. قطعی در ارتباط در روند تدریس اختلال ایجاد می‌کند و یادگیری را مشکل می‌کند.
پیشنهاد ما برای برگزاری کلاس‌های آنلاین بیگ بلو باتن است. با بیگ بلو باتن تمام ابزارهای لازم برای برگزاری کلاس‌های آنلاین را در اختیار دارید. بیگ بلو باتن با فضای کاربرپسند خود محبوبیت زیادی دارد. از مزیت‌های دیگر بیگ بلو باتن پشتیبانی از زبان فارسی است. این نرم افزار همچنین قابلیت گروهبندی دانش آموزان برای تدریس کننده را فراهم می‌کند. ابزارهایی همچون تخته سفید، امکان اشتراک گذاری صفحه، وبکم و میکروفن و امکان نظرسنجی از کاربران، ابزارهایی است که بیگ بلو باتن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. برای آشنایی بیشتر با بیگ بلو باتن اینجا کلیک کنید.
 

کسب درآمد آسان با تدریس مجازی

با افزایش تقاضای دانش آموزان و هنرجویان، بسیاری از کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود. کلاس‌های آنلاین راهی سریع و آسان برای کسب درآمد است. این روزها برگزاری کلاس‌های خصوصی برای مدرسین بسیار سودمند است. بنابراین طبیعی است که بسیاری از معلمان و اساتید برگزاری کلاس‌های آنلاین را ترجیح می‌دهند. با پیشرفت تکنولوژی و تکامل ابزارهای برگزاری کلاس آنلاین، محیط کلاس آنلاین بیشترین شباهت را به کلاس‌های حضوری دارد. فرقی ندارد در کجای دنیا هستید، تنها با اتصال به اینترنت و در اختیار داشتن گوشی یا لپ تاپ و اتصال اینترنت می‌توانید کلاس آنلاین برگزار کنید.

تدریس آنلاین از طریق نرم افزار تدریس مجازی

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و بازدهی خوب کلاس آنلاین نرم افزاری است که از آن استفاده می‌کنید. نرم افزار برگزاری کلاس مجازی در تدریس آنلاین اهمیت زیادی دارد است. عدم قطعی و یا باگ‌ در نرم افزار، موجب جلب رضایت مشتری می‌شود و اعتماد بیشتری نسبت به شما خواهند داشت. اگر دقت کنید، کلاس‌هایی که با مشکلات فنی مواجه می‌شوند یادگیری سخت‌تری نسبت به دیگر کلاس‌ها دارند.

کلام آخر

تدریس آنلاین بسیار پرطرفدار شده است. بسیاری از افراد با تدریس زبان‌های مختلف درآمد کسب می‌کنند و یا هنر و تخصص خود را به علاقمندان آموزش می‌دهند. لازم نیست جای دیگری دنبال کلاس آنلاین بگردید. با وبینارآنلاین می‌توانید کلاس آنلاین و وبینار بخرید. جهت ثبت سفارش به بخش خرید سرویس وبینار و کلاس آنلاین مراجعه کنید. با توجه به نیازی که دارید می‌توانید از میان پلن‌های تعبیه شده، سرویس مورد نظر را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار سفارش می‌دهید، در ابتدا باید در سایت وبینارآنلاین عضو شوید. پس از وارد کردن مشخصات خود می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News//10198

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد