88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

تاريخ:بيست و ششم دی 1402 ساعت 12:18   |   کد : 10181   |   مشاهده: 329

در سرما و یخبندان نمانید! کلاس و نشست ها را "وبینار آنلاین" کنید.

کلاس آنلاین در برف و یخبندان 

با آغاز فصل زمستان و شروع بارش برف و یخبندان، شرکت در کلاس‌های مدرسه و دانشگاه بسیار سخت می‌شود. با سوز و سرمای صبحگاهی زمستانی و گرمای درون خانه، بیشتر از هر روز دیگری می‌خواهیم آسمان به زمین بیاید تا خانه را ترک نکنیم و کنار بخاری و یا زیر کرسی گرم بمانیم. کلاس آنلاین همینجا به کار می‌آید!

با شرکت در کلاس‌های آنلاین دیگر نیازی نیست سرمای سخت زمستانی را تجربه کنید. می‌توانید در گرمای خانه و زیر پتو در کلاس‌ها شرکت کنید! برف و یخبندان فصل زمستان دیگر شما را در ترافیک و سرما نگه نخواهد داشت. کلاس‌هایتان را به صورت مجازی تجربه کنید.  

می‌توانید کلاس آنلاین زمستانی خود را از وبینارآنلاین بخرید. بخاطر نزدیک شدن فصل امتحانات دانش آموزان، معلمان باید طوری برنامه ریزی کنند تا دانش آموزان مطالب درسی خود را تا قبل از امتحانات تمام کنند. تعطیلی‌های غیر منتظره مانند بارش برف و آلودگی هوا برنامه‌ی سال تحصیلی دانش آموزان را به هم می‌ریزد. کلاس آنلاین زمستانی این مشکل را حل می‌کند. 
وبینار آنلاین حامی همیشگی شما در زمستان‌های سخت است! کلاس‌های آنلاین زمستانی ما با زیرساخت بیگ بلو باتن است. بیگ بلو باتن بهترین نرم افزار برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و وبینار است. با بیگ بلو باتن در گرمای خانه‌ی خود در کلاس‌ها شرکت کنید و به علم خود بیفزایید.  
 

ویژگی‌های بیگ بلو باتن به قدری کاربردی و متنوع است که موجب افزایش کیفیت یادگیری دانش آموزان می‌شود. کار با بیگ بلو باتن راحت است و بخاطر پشتیبانی از زبان فارسی میان کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. فضای کاربرپسند و ساده‌ی بیگ بلو باتن یادگیری را آسان و جذاب می‌کند. برخی نرم افزارهای کلاس آنلاین مناسب با وجود کامل بودن ویژگی‌ها به علت پیچیدگی فضای داخلی نرم افزار موجب گیج شدن دانش آموز و معلم می‌شود. در نتیجه مدت زمان زیادی می‌برد تا افراد با محیط کلاس آنلاین آشنا شوند. اما برگزاری و شرکت در کلاس آنلاین با بیگ بلو باتن بسیار آسان است. مدیر جلسه تسلط کامل بر جلسه خواهد داشت و می‌تواند لیست حضور و غیاب را ذخیره کند و امکان انتخاب افراد به صورت تصادفی وجود دارد.  ویژگی انتخاب تصادفی برای پرسش و پاسخ از دانش آموزان بسیار کاربردی است. پس از ورود افراد به جلسه، حضور افراد به صورت خودکار ثبت می‌شود و پس از اتمام جلسه می‌توانید به فایل حضور وغیاب دسترسی داشته باشید. 

7 ویژگی بیگ بلو باتن:

1.    قیمت مناسب
2.    صرفه جویی در زمان رفت و آمد
3.    یادگیری در محیط خانه
4.    اشتراک گذاری صدا و تصویر
5.    اشتراک گذاری صفحه
6.    درس خواندن به صورت مستقل
7.    ارتباط مستقیم 
 

حضور در مدارس برای بسیاری از افراد سخت است. به خصوص در شرایطی که مسافت بین مدرسه و خانه‌ی دانش آموزان زیاد است، استفاده از کلاس آنلاین بسیار به صرفه است. 
وبینارآنلاین آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. با خرید کلاس‌های آنلاین وبینار آنلاین می‌توانید کلاس زمستانی خود را گرم و راحت برگزار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
 

خرید کلاس آنلاین

خرید وبینار

https://webinaronline.ir/News/1/10181

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد