88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

چگونه وبینار برگزار کنیم

چگونه وبینار برگزار کنیم
تاريخ:چهارم فروردين 1400 ساعت 01:31   |   کد : 99   |   مشاهده: 7860

در ادامه با نرم افزار بیگ بلو باتن آشنا شوید و نحوه برگزاری وبینار لذت بخش را تجربه کنید.

اگر محتوی برای آموزش و اراپه دارید، با ابزار وبینار آنلاین، به راحتی می‌توانید آن را به دیگران ارایه داده و حتی کسب درآمد نمایید.

برای برگزاری وبینار، میتوانید متناسب با تعداد نفرات پیش بینی شده جهت شرکت در آن و همچنین مدت زمانی که ارایه شما طول می‌کشد، یکی از پلن‌های روزانه، ماهیانه، سه ماه، شش ماهه و یا یک ساله ما را انتخاب نمایید،

هرچه سرویس را برای مدت بلند مدت تری خریداری نمایید، هزینه تهیه سرویس برای شما کمتر خواهد شد.

پس از مشخص کردن پلن مورد نیاز خود، می‌توانید برای اطمینان از تطابق امکانات ارایه شده ما با نیازهای خود، یک دمو رایگان از سایت دریافت نمایید.

بعد از اینکه امکانات ارایه شده را بررسی نمودید، می‌توانید سرویس را خریداری کرده، هزینه آن را آنلاین پرداخت نمایید و بلافاصله پس از پرداخت، سرویس خود را دریافت نمایید و وبینار خود را برگزار کنید.

تمام فرآیندهای سفارش و فعال سازی سرویس و دریافت لینک‌هایی که برای ورود به نشست از آنها استفاده میگردد، در سامانه وبینار آنلاین، آنلاین بوده و بی درنگ آماده بهره برداری میگردند. درصورتی که محتوی آموزشی برای کار با وبینار یا کلاس خود نیاز داشتید، می‌توانید مطالب ما را در قسمت فیلم‌های آموزشی وبینار و آموزش تصویری وبینار مشاهده نمایید.

https://webinaronline.ir/News/1/99

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد