88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

api دسترسی به BigBlueButton

api دسترسی به BigBlueButton
تاريخ:بيست و چهارم تير 1400 ساعت 22:38   |   کد : 118   |   مشاهده: 5317

با استفاده از API و متصل کردن آن به بیگ بلو باتن می‌توانید برنامه‌های پرکاربرد را به آن متصل کنید.

برای ارایه سرویس‌های bigbluebutton به کاربران و برنامه نویسانی که قصد اتصال سایت خود به کلاس‌های آنلاین بیگ بلو باتن را دارند،  API اختصاصی آماده گردیده است.

با استفاده از این API شما میتوانید برنامه‌های پر کاربردی مانند moodle و WordPress را به سرورهای وبینار آنلاین متصل نمایید.

برای رعایت حداکثر سازگاری نرم افزارها و حداقل نیاز به کدنویسی و تهیه پلاگین اختصاصی، api بیگ بلوباتن نوشته شده، مشابه API اصلی این نرم افزار می‌باشد و شما عینا با استفاده از ماژول‌ها و پلاگین‌های موجود می‌توانید با استفاده از API ما برنامه خود را به کلاس آنلاین متصل کنید.

درصورتی که قصد نوشتن برنامه اختصاصی خود برای مدیریت فرآیندهای ثبت نام، مدیریت کاربران، مالی و... را دارید، با استفاده از مستندات فنی بیگ بلوباتن می‌توانید نسبت به انجام این امر اقدام نمایید و پس از پایان فرآیند های توسعه، نسبت به خرید سرویس API بیگ بلو باتن متناسب با نفرات آنلاین خود اقدام نمایید.

با خرید سرویس api کلاس آنلاین، دیگر نیاز به دانش فنی برای نسب و نگهداری سرورهای لینوکس و نرم افزار bigbluebutton را نخواهید داشت و تنها بر روی نرم افزار و سرویس‌های خود متمرکز خواهید شد.

برای سفارش سرویس API جهت اتصال نرم افزار خود به کلاس‌های آنلاین بیگ بلوباتن، می‌توانید پس از ثبت نام در سایت وبینار آنلاین، از صفحه سفارش api بیگ بلوباتن نسبت به خرید این سرویس اقدام نمایید و بلافاصله پس از پرداخت، بصورت کاملا آنلاین سرویس خود را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، همکاران ما آماده پاسخگویی به شما در این زمینه می‌باشند.

توضیح:

https://webinaronline.ir/News/1/118

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد