88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

بهترین نرم افزار کلاس آنلاین

بهترین نرم افزار کلاس آنلاین
تاريخ:شانزدهم اسفند 1401 ساعت 09:57   |   کد : 10172   |   مشاهده: 3418

برای برگزاری کلاس آنلاین به نرم افزاری نیاز دارید که به خوبی عمل کند و ابزار های مناسبی را در زمان تشکیل کلاس آنلاین براش شما فراهم نماید.

یادگیری از طریق کلاس‌های آنلاین روشی است که به همراه کلاس‌های حضوری استفاده می‌شود. بسیاری از مزایای کلاس‌های آنلاین (از جمله راحتی استفاده و عدم محدودیت زمانی و مکانی) موجب شده طرفدار بسیاری پیدا کند. از زمان شیوع ویروس کرونا، تدریس و آموزش متحول شد و به دو صورت مجازی و حضوری ادامه پیدا کرد. نرم افزارهای بسیاری امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین را فراهم کردند. در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم.

4 عدد از بهترین نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین

1. بیگ بلو باتن: بیگ بلو باتن یک نرم افزار متن باز برای تشکیل کلاس آنلاین و وبینار است. این برنامه مبتنی بر وب است. یعنی دیگر نیازی نیست برای استفاده از بیگ بلو باتن برنامه‌ای جدا نصب کنید و می‌توانید آن را در مرورگرهای خود اجرا کنید. کار با بیگ بلو باتن بسیار آسان است و امکانات آن موجب شده تمام نیازهای کاربران را رفع کند. بیگ بلو باتن همچنین امکان فارسی سازی و شخصی سازی محیط را دارد که بسیاری از نرم افزارهای کلاس مجازی مشابه آن را پشتیبانی نمی‌کنند.
2. زوم: نرم افزاری برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار است. این برنامه به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار دارد ولی با استفاده از این نسخه، به تمام قابلیت‌های این برنامه دسترسی ندارید و باید اشتراک بخرید. زوم در سال‌های کرونا، از نرم افزارهای پرطرفدار برای برگزاری کلاس‌های آنلاین بود. هنوز هم بسیاری از افراد از زوم استفاده می‌کنند تا با دوستان خود در تماس باشند و یا در کلاس‌های مختلف شرکت کنند.
3. گوگل میت: نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین و وبینار که تنها با یک حساب گوگل قابل استفاده است.
گوگل میت در ابتدا تنها برای کاربران گوگل قابل استفاده بود ولی پس از شیوع ویروس کرونا و نیاز به مجازی شدن کنفرانس‌ها و ملاقات‌های گوناگون، گوگل اعلام کرد این برنامه را در اختیار همگان قرار می‌دهد که با استقبال خوبی مواجه شد. نسخه‌های گوناگونی از جمله هنگ اوت (hangout)و دو اُ (Duo) که بیشتر جنبه‌ی تماس ویدیویی و چت داشت نیز از جمله برنامه‌هایی هستند که قبل از آزاد کردن دسترسی گوگل میت برای استفاده عمومی، پر طرفدار بود.
4. اسکایپ: یکی دیگر از نرم افزارهایی که از طریق آن می‌توان تماس ویدیویی و صوتی برقرار کرد و همچنین برای برگزاری کلاس آنلاین نیز از آن استفاده می‌شود. اسکایپ در سال 2003 توسط پریت کاسسالو و جان تالین منتشر شد. اسکایپ در سیستم عامل های مختلف همچون ویندوز، اندروید، لینوکس،مک و ios قابل استفاده است. سایت statista تعداد کاربران تا سال 2024 را تخمین زده و طبق نمودار، تعداد کاربران در سال جاری میلادی (2023) به 2/1 میلیارد می‌رسد. اسکایپ نیز از برنامه های پرطرفدار میان مخاطبین است. ولی برای برقراری ارتباط تلفن یا خط ثابت، باید مبلغی پرداخت کنید.

نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین

یکی از چالش‌های برگزاری کلاس آنلاین انتخاب نرم افزار مناسب است. در صورتی که نرم افزار مورد استفاده مشکل داشته باشد، موجب نارضایتی کاربر و مدیر جلسه می‌شود و در نحوه‌ی یادگیری و تدریس اختلال ایجاد می‌شود.

نرم افزار کلاس آنلاین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر در کلاس‌های آنلاین شرکت کرده باشید، حتماً می‌دانید تمام نرم افزارهایی که در آن کلاس برگزار می‌شود، ویژگی های مشترکی دارند که استفاده از آن‌ها برای کلاس را آسان می‌کند. این ویژگی‌ها فضای کلاس را به کلاس‌های حضوری شبیه‌تر می‌کند و موجب یادگیری آسان و لذت بخش می‌شود. بنابراین دقت در انتخاب نرم افزار کلاس آنلاین از اهمیت بسیاری برخوردار است.

- اشتراک گذاری فایل
- متصل کردن میکروفون و وبکم
- اشتراک گذاری دسکتاپ
- تخته برای یادداشت برداری
- بخش گفت و گو (چت) به صورت همزمان


پیشنهاد ما
نرم افزار پیشنهادی وبینار آنلاین، بیگ بلو باتن است. تمام کلاس‌ها و وبینارهای موجود در وبینارآنلاین از طریق نرم افزار بیگ بلو باتن کار می‌کند. در صورتی که می‌خواهید کلاس آنلاین و یا وبینار بخرید، می‌توانید به بخش خرید کلاس و خرید وبینار مراجعه کنید. توجه داشته باشید، اگر برای اولین بار اقدام به خرید می‌کنید ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با توجه به مدت زمان و ظرفیت‌های موجود، به خرید سرویس اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News/1/10172

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد