88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

خرید سرور بیگ بلو باتن

خرید سرور بیگ بلو باتن
تاريخ:چهاردهم اسفند 1401 ساعت 14:09   |   کد : 10171   |   مشاهده: 1457

بیگ بلو باتن نرم افزاری متن باز برای برگزاری کلاس‌های آنلاین است. با استفاده از بیگ بلو باتن وبینار و کلاس آنلاین خود را به راحتی برگزار کنید.

برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، تا قبل از چند سال اخیر، بحثی بود که به صورت مختصر مطرح می‌شد و امکان برگزاری آن بیشتر حس و حال فیلم‌های مستند و علمی تخیلی داشت و حس می‌کردیم سال‌ها مانده تا به آن درجه از پیشرفت برسیم. ولی ویروس کرونا همه چیز را تغییر داد. با توجه به مجازی شدن بسیاری از کلاس‌های آنلاین، دانش کافی در مورد نرم افزارهای موجود در بازار می‌تواند در بهبود یادگیری دانش آموزان و یا افراد علاقمند به یادگیری هر مهارت تأثیر زیادی داشته باشد. با آگاهی و انتخاب نرم افزار مناسب می‌توانید آموزش موفق داشته باشید و در صورت استفاده از آن، تجربه‌ی شما لذت بخش‌تر خواهد بود.

بیگ بلو باتن چیست؟

بیگ بلو باتن نرم افزاری برای برگزاری ویدیو کنفرانس و کلاس آنلاین است. این برنامه اوپن سورس (متن باز) است و برای سیستم عامل لینوکس Ubuntu 18.04 64-bit مناسب است. یکی از تفاوت‌های بیگ بلو باتن با نرم افزارهای مشابه این است که بیگ بلو باتن مبتنی بر وب و 5HTML است. یعنی شما می‌توانید آن را در مرورگرهای خود باز کنید و نیازی به نصب نرم افزار جداگانه برای شرکت در کلاس و یا وبینار ندارید.
استفاده از بیگ بلو باتن بسیار آسان است و طوری طراحی شده که کاربرپسند است. اگر تا به حال از این نرم افزار استفاده نکرده‌اید، نیازی به نگرانی نیست چون حتی در اولین برخورد با بیگ بلو باتن، گیج نخواهید شد.

امکانات بیگ بلو باتن

برخلاف دیگر برنامه‌ها، قابلیت هایی که در بیگ بلو باتن است به طور کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و نیازی به پرداخت پول اضافه برای استفاده از امکانات آن ندارید. بیگ بلو باتن نرم افزاری کاربردی با امکانات بی شمار برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار است. در ادامه به 7 مورد از امکانات بیگ بلو باتن اشاره می‌کنیم:
1- چت گروهی و خصوصی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که همزمان با برگزاری کلاس یا وبینار با افراد حاضر تعامل داشته باشید و سوالات خود را از مدیر جلسه بپرسید.
2- تخته سفید اشتراکی: با استفاده از تخته سفید اشتراکی می‌توانید یادداشت‌های خود را به صورت گروهی بنویسید.
3- اشتراک گذاری دسکتاپ: برای اشتراک گذاری دسکتاپ کافی است بر روی آیکون سمت راست در پایین صفحه کلیک کنید و صفحه یا تبی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید همزمان صدای دستگاه خود را به اشتراک بگذارید.
4- ارائه لیست ساعات ورود و خروج کاربران: یکی از مشکلات کلاس‌های آنلاین بحث حضور و غیاب و میزان فعالیت کاربران است. با بیگ بلو باتن نه تنها ساعت دقیق ورود و خروج کاربران قابل رویت است، شما همچنین می‌توانید تعداد کامنت کاربران و میزان فعالیت آنها را نیز به صورت فهرست مشاهده کنید.
5- وصل کردن میکروفن و وبکم: کم بودن تعامل در تدریس مجازی یکی از مشکلات اساسی مجازی شدن کلاس‌ها است ولی در بیگ بلو باتن می‌توانید میکروفن و وبکم را قطع و وصل کنید و با افراد حاضر در جلسه ارتباط برقرار کنید.
6- آپلود فایل جهت ارائه کنفرانس یا وبینار: اگر ارائه‌هایی به صورت پی دی اف حاضر کردید می‌توانید آن را آپلود کنید و توضیحات مربوط را در مورد ارائه بگویید.
7- بالا بردن دست برای اجازه گرفتن: در صورتی که کاربران نیازمند به صحبت و یا سوال کردن دارند، می‌توانند با بالا بردن دست خود به مدیر جلسه نشان دهند که می‌خواهند صحبت کنند.

کلام آخر

بیگ بلو باتن بهترین گزینه برای برگزاری کلاس آنلاین است. خرید وبینار و خرید کلاس آنلاین با زیرساخت بیگ بلو باتن، کیفیت کلاس آموزش و یادگیری را افزایش می‌دهد.
وبینار آنلاین آماده برای خدمت رسانی به شما عزیزان است. با مراجعه به بخش سرور مجازی و اختصاصی، با توجه به ظرفیتی که نیاز دارید امکان استفاده از سرویس‌های موجود را خواهید داشت. اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید و مدت زمان کلاس‌های آنلاین یا وبینار شما کوتاه‌تر است می‌توانید کلاس‌های آنلاین و وبینار را خریداری کنید. برای آشنایی با فضای وبینار می‌توانید با کلیک بر دمو رایگان، یک وبینار با ظرفیت 5 نفر را به مدت 24 ساعت به صورت رایگان استفاده کنید. توجه داشته باشید در صورتی که تاکنون هیچ سرویسی از وبینارآنلاین خریداری نکرده‌اید باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید.
اگر قصد ارائه خدمات وبینار یا کلاس آنلاین را دارید، می‌توانید به بخش خرید سرور اختصاصی وبینار سر بزنید تا سرور مناسب خود را انتخاب کنید. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News/1/10171

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد