88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

سامانه وبینار

سامانه وبینار
تاريخ:دوم اسفند 1401 ساعت 16:13   |   کد : 10168   |   مشاهده: 2048

وبینار بهترین گزینه برای برگزاری جلسات آنلاین شماست. با تهیه وبینار می‌توانید وبیناری با کیفیت برگزار کنید.

وبینار چیست؟

به زبان ساده، وبینار (رایاهمایی) مانند سمینار است ولی در بستر وِب برگزار می‌شود. در واقع از دو کلمه وب+ سمینار تشکیل شده است. اریک کورب اصطلاح «وبینار» را در سال 1998 توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا به ثبت رساند. از آن موقع وبینار اصطلاحی برای اشاره به ورکشاپ آنلاین، سخنرانی، ارائه و یا کنفرانسی استفاده می‌شود که در اختیار چند کاربر به طور همزمان است و فردی به عنوان ارائه دهنده در آن حضور دارد. وبینار می‌تواند هر رویداد آنلاینی باشد که افراد آن از طریق وب در آن شرکت کرده‌اند. این وبینار می‌تواند از قبل ضبط شده باشد و یا زنده باشد و ارائه کننده معمولا چندین بازه زمانی را درست می‌کند تا کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

حاضرین وبینار چند دسته‌اند؟

افراد حاضر در وبینار به دو دسته شرکت کننده و ارائه دهنده تقسیم می‌شوند:
1- مشارکت کننده. افراد برای شرکت در وبینار وارد نشست می‌شوند و می‌توانند از محتوای وبینار استفاده کنند. معمولا شرکت کنندگان در وبینار می‌تواند ارائه دهنده در رویداد آنلاین را ببیند و بشنود. در یک وبینار شما می‌توانید ویدیو، عکس و پاورپوینت به اشتراک بگذارید، نظرسنجی کنید و یا به طور تصادفی از افراد بخواهید نظر خود را در وبینار مطرح کنند.
2- ارائه دهنده. ارائه دهنده مدیریت و کنترل نشست را به عهده دارد. این مدیریت با استفاده از قابلیت های متنوع نرم افزار وبینار انجام می شود. برای مثال مدیر جلسه می تواند میکروفون افراد حاضر در جلسه را وصل کند و یا فایل های خود را آپلود کند و به نمایش بگذارد.

چرا از وبینار استفاده می‌کنیم؟

اولین هدف وبینار این است که موضوعی جذاب، مرتبط و آموزنده معرفی کند. وبینارها استفاده می‌شوند تا ارائه ای صوتی- تصویری در یک فرمت سمیناری به اشتراک گذاشته شود. این استایل و فرمت می‌تواند متنوع باشد. مثلا یک سخنرانی از پیش ضبط شده باشد و یا ورکشاپی باشد که بتوانید در حین برگزاری با آن تعامل داشته باشیم. همین مسأله موجب می‌شود اطلاعات بسیار پخته تر و مرتب‌تر از سمینارهای عادی باشند.
یکی از دلایل اصلی که چرا باید استفاده از سرویس‌های وبینار جدی گرفته شود این است که به بیشتر شدن محتوای برای جذب افراد علاقمند به طور آنلاین کمک می‌کنند. بخشی از وبینار به پرسش و پاسخ اختصاص داده می‌شود و همین موجب می‌شود میزبان به سوالات مرسوم و نگرانی های بوجود آمده توسط مشتری احتمالی، فروشنده و کارمند پاسخ دهد. وبینارها بخصوص برای درست کردن کسب و کار یا ارائه های بازاریابی مناسب است. وبینارها بسیار حرفه ای هستند و به شما اجازه می دهند که خلاق و درگیر باشید. برای مثال می‌توانید وبینار را با یک ویدیو درباره برند یا محصول خود شروع کنید.
                                                                                                                                  

دعوت از افراد برای شرکت در وبینار

شرکت ها و افراد متخصص معمولا متکی بر لیست ایمیل هایی هستند که به شرکت کنندگان درخواست می دهد تا در وبینار حاضر شوند. از طریق فرستادن ایمیل، نه تنها به افراد یادآوری می شود بلکه شرکت کنندگان می‌توانند تاریخ برگزاری وبینار را در تقویم خود علامت بزنند. حتی می‌توانند برای خود یادآور بگذارند تا قبل از روز وبینار، با فرستادن اعلان و زنگ روی صفحه گوشی، زمان برگزاری ارائه را تکرار کند تا افراد آن را فراموش نکنند.

                                                                                                                                   

خرید وبینار در وبینار آنلاین

یکی از بهترین سیستم‌های متن باز برای برگزاری وبینار نرم افزار بیگ بلو باتن است که با ارائه قابلیت‌های گسترده امکان برگزاری هرگونه جلسه آنلاین را فراهم می‌کند . وبینار آنلاین آماده ارائه خدمات جهت خرید وبینار و کلاس آنلاین است. با مراجعه به بخش خرید وبینار  و با توجه به مدت زمان و تعداد کاربران، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وبینار رایگان (دمو)

اگر از خرید وبینار مطمئن نیستید و در ابتدا می‌خواهید با محیط و عملکرد وبینار آشنا شوید، می‌توانید دوره دمو (رایگان) وبینار را امتحان کنید. از زمان سفارش شما، این دوره به مدت 24 ساعت فعال است و می‌توانید از آن استفاده کنید. برای انتخاب این دوره می‌توانید به بخش دمو رایگان مراجعه کنید. توجه: به خاطر داشته باشید در صورتی که تاکنون در سایت عضو نشده‌اید، حتما در سایت ثبت نام کنید و سپس گزینه دمو را انتخاب کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News/1/10168

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد