88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

خرید بیگ بلو باتن

خرید بیگ بلو باتن
تاريخ:بيست و چهارم بهمن 1401 ساعت 15:28   |   کد : 10164   |   مشاهده: 2136

بیگ بلو باتن برای برگزاری کلاس مجازی و وبینار

یکی از دغدغه‌های دانش آموزان و معلمان در تدریس مجازی، یافتن نرم افزاری است که دانش آموزان بتوانند راحت از آن استفاده کنند و مشکلات فنی زیادی نداشته باشد. اگر یک نرم افزار کاربر پسند نباشد و یا کار کردن با آن راحت نباشد، احتمال استفاده‌ی کاربران از آن بسیار کم است. علاوه بر آن اگر نرم افزار خوب نباشد، تدریس مجازی سخت تر از حد معمول می‌شود. بنابراین نوع نرم افزاری که برای تدریس استفاده می‌کنید تأثیر زیادی بر کیفیت تدریس می‌گذارد. یکی از نرم افزارهای خوب در بازار بیگ بلو باتن است. در ادامه نرم افزار بیگ بلو باتن را بررسی می‌کنیم.

درباره بیگ بلو باتن
یکی از نرم افزارهایی که از زمان مجازی شدن آموزش بسیار مورد استفاده قرار گرفته است بیگ بلو باتن است. بیگ بلو باتن یک نرم افزار متن باز است که با استفاده از آن می‌توان کنفرانس های آنلاین (وبینار) و کلاس آنلاین برگزار کرد. بیگ بلو باتن روی سرورهای گنو/ لینوکس قابل نصب است و بنابراین اگر می‌خواهید خودتان آن را نصب کنید باید دانش کافی برای کار کردن با سیستم عامل لینوکس را داشته باشید.
10 مورد از مزایای بیگ بلو باتن
اگر نرم افزاری استفاده می‌کنید که نمی‌شود به راحتی از آن استفاده کرد و امکانات لازم را ندارد، طبیعتا شما دیگر از آن استفاده نمی‌کنید. داشتن قابلیت‌های کاربردی برای هر نرم افزاری ضروری است. در ادامه به 10 مورد از مزایای بیگ بلو باتن اشاره می‌کنیم.

1- ساده بودن فضای برنامه. سادگی برنامه و همچنین اتصال راحت به آن موجب رضایت کاربر می‌شود. پیچیدگی یک برنامه لزوما به معنی خوب بودن آن برنامه نیست. ممکن است همان پیچیدگی موجب گیج شدن کاربر و یا ایجاد مشکلات کوچک و بزرگ در اجرای برنامه شود. بنابراین سادگی یک برنامه می‌تواند به نفع سازنده و کاربر باشد.
2- قابلیت اشتراک گذاری فایل و صفحه نمایش. شما می‌توانید فایل پی دی اف کنفرانس و یا مطالب هر جلسه را به راحتی آپلود کنید و با تمام کاربران به اشتراک بگذارید. گرچه امکان اشتراک فیلم در بیگ بلو باتن وجود ندارد ولی شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن دسکتاپ خود، فیلم را به طور همزمان پخش کنید تا تمام کاربران آن را مشاهده کنند.
3- نت برداری و تخته سفید. در بیگ بلو باتن می‌توان به صورت اشتراکی از طریق تخته سفید و گزینه‌های موجود نت برداری کرد و مطالب را برای دیگران با رسم شکل توضیح داد.
4- پشتیبانی از زبان فارسی
5- رای گیری و نظرسنجی از کاربران. شخص یرگزار کننده‌ی وبینار یا کلاس، می‌تواند با نظرسنجی از کاربران از کیفیت و نظر دیگران بهره ببرد. این گزینه بخش تعامل و ارتباط میان کاربران و مدیر را افزایش می دهد.
6- انتخاب تصادفی کاربران. این گزینه مناسب کلاس‌های آموزشی و پرسیدن درس است. معلم یا استاد می‌تواند با استفاده از این قابلیت فردی را به طور رندوم (تصادفی) انتخاب کند و از او درس بپرسد و یا از او بخواهد بخشی از درس را توضیح دهد.
7- اتاق‌های بحث و تبادل نظر (گروهی و انفرادی). در بیگ بلو باتن امکان ایجاد اتاق‌های گروهی و انفرادی وجود دارد. مثلا معلم یا استاد برای کارهای گروهی می تواند از این امکان استفاده کند.
8- چت (عمومی و خصوصی). در صفحه اصلی وبینار و کلاس آنلاین بخش گفت و گوی عمومی را مشاهده می‌کنیم. همچنین می‌توانید با کلیک کردن بر افراد لیست، چت (گفت و گوی) خصوصی داشته باشید.
9- لیست حضور و غیاب. در بیگ بلو باتن استاد این امکان را دارد که از کلاس خود لیست حضور و غیاب تهیه کند.
10- بررسی عملکرد افراد حاضر در جلسه. یکی از دغدغه های استادان در طور کلاس‌های مجازی، قضاوت میزان فعالیت و نحوه‌ی عملکرد کاربران است. در بیگ بلو باتن، این قابلیت وجود دارد که می‌توان تعداد کامنت‌ها و دفعات ورود و خروج افراد را دید. حتی زمان دقیق ورود آنها در سیستم ثبت می‌شود.


خرید بیگ بلو باتن
اگر آموزشگاه و موسسه دارید و یا می‌خواهید برای تدریس خصوصی این نرم افزار را خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به سایت وبینار آنلاین، در بخش اجاره سرور فیزیکی یا اختصاصی، با خرید سرورها بر روی آنها بیگ بلو باتن از قبل نصب شده و می‌توانید از آن استفاده کنید. برای مشاوره با همکاران و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش تماس با ما در سایت مراجعه کنید. وبینار آنلاین با ارائه خدمات و پشتیبانی بیگ بلو باتن منتظر خدمت رسانی به شما عزیزان است.
 

https://webinaronline.ir/News/1/10164

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد