88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

کلاس آنلاین ویژه آموزشگاه‌ ها

کلاس آنلاین ویژه آموزشگاه‌ ها
تاريخ:هشتم بهمن 1401 ساعت 12:06   |   کد : 10159   |   مشاهده: 2118

بخش آموزش، از گذشته تاکنون تحولات زیادی را پشت سر گذاشته است. هنگامی که نگاهی به تاریخچه‌ی آموزش می‌اندازیم، مشخص است که معنا و محتوای اولیه‌ی آموزش به شکل امروزی نبوده است. آموزش بیشتر برای یادگیری حرفه از بزرگان و یا انتقال دانش به قبیله و نسلهای بعدی بوده است. اولین نمونه‌های «نوشتن» در تمدن‌ها را می توان در مصر باستان دید و سپس به تمدن‌های اطراف منتقل شد. اینگونه یادگیری و آموزش راحت تر و سریع تر انجام گرفت.

یادگیری آنلاین چیست؟

تعریف دقیق «یادگیری آنلاین» در اسمش مشخص است. راهی برای یادگیری تصویری یا طرح های آموزشی است در حالی که به طور فیزیکی در یک اتاق با معلم میزبان درس‌ها نباشیم. یادگیری معمولاً از طریق کلاس‌های مجازی انجام می‌شود. این کلاس ها می‌توانند به دو صورت باشند: از قبل ضبط شده باشند و یا به صورت زنده برگزار شوند.
روش یادگیری آنلاین گزینه‌ی مناسبی هم برای استادان و معملان و دانش‌آموزان و دانشجویان است. استفاده از شیوه‌های متنوع آموزش به صورت صوتی و تصویری موجب می‌شود افراد مطالب ارائه شده را بهتر درک کنند و به حافظه بسپارند. از طرفی دیگر آموزش یادگیری بخاطر راحتی نحوه‌ی تدریس و یادگیری بسیار پرطرفدار شده است. (معلمان و دانش آموزان در خانه و هرجای دیگر به راحتی می توانند با متصل شدن به اینترنت و با استفاده از گوشی یا لپ تاپ به کلاس خود وارد شوند.)
هنگامی که تنوع برای یادگیری برقرار کنید، مطالب ارائه شده راحت تر در ذهن حک می‌شوند.
 

مزیت استفاده از کلاس آنلاین در آموزش

کلاس‌های آنلاین علاوه بر سادگی و در دسترس بودن، برای آموزش بسیار کارآمد هستند. فردی که‌ خجالتی است و یا اعتماد به نفس کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارد می‌تواند از کلاس‌های آنلاین استفاده کند.
• گاهی اوقات بخاطر برنامه‌ی روزانه و یا برای افرادی که شاغل هستند، کلاس‌های حضوری زمان زیاد را برای رفت و آمد هدر می‌دهد. بنابراین شرکت در کلاس‌های آنلاین می‌تواند کمک کند تا با وجود ساعت‌های کاری، بتوانند در کلاس‌های خود شرکت کنند.
• در بسیاری از مواقع زبان‌هایی که مد نظر افراد است به راحتی پیدا نمی‌شود. کلاس‌های آنلاین راه خوبی برای ارتباط با معلمان این زبان‌ها و یا آموزشگاه‌هایی است که زبان‌های کمیاب را تدریس می‌کنند.
کلاسهای آنلاین موجب می‌شود افراد بهتر بتوانند زمان خود را برای درس خواندن، تفریح و سرگرمی و دوره‌ی مطالب تدریس شده و کارهای روزانه مدیریت کنند.

آموزشگاه‌ها و کلاس مجازی

آموزشگاه‌ها فرصت خوبی برای یادگیری سریع و با کیفیت هر آنچه علاقه دارید است. با اضافه شدن گزینه‌ی یادگیری مجازی در آموزش، افراد علاقمند دسترسی گسترده‌تری به آموزش دارند. بسیاری از افراد از زمان شیوع بیماری کرونا، مهارت های بسیاری را به صورت آنلاین ( هم از طریق ویدیوهای آموزشی و هم از طریق کلاس های آنلاین) آموخته‌اند. و به همین ترتیب، یادگیری مجازی از طریق آموزشگاه های شناخته شده بسیار راحت است. نیازی نیست نگران مسافت رفت و برگشت باشید و حتی اگر در شهر دیگری هستید می‌توانید به راحتی در هر کلاسی که می‌خواهید شرکت کنید.

تدریس با وبینار آنلاین

استفاده از کلاس‌های وبینار آنلاین در تدریس مجازی می‌تواند برای شما تجربه‌ی لذت بخشی را به ارمغان بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش خرید کلاس در سایت مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در بخش تماس با ما سوال‌های خود را با همکاران ما در میان بگذارید.

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News/1/10159

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد