88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

برگزاری کلاس آنلاین با گوشی

برگزاری کلاس آنلاین با گوشی
تاريخ:پنجم بهمن 1401 ساعت 09:43   |   کد : 10158   |   مشاهده: 1881

برای برگزاری کلاس آنلاین نیازی به تجهیزات گران قیمت ندارید. تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود، می‌توانید کلاس آنلاین خود را برگزار کنید.

گوشی‌ هوشمند دسترسی به مخزنی از اطلاعات را فراهم می‌کند. همین موضوع نحوه‌ی دریافت اطلاعات به طور حرفه‌ای را شکل داده است. اطلاعات باید به روز، مرتب، در دسترس و مختصر باشد.
با افزایش محبوبیت آموزش آنلاین بسیاری از آموزشگاه‌ها کلاس‌های خود را به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کنند. یکی از مسائلی که ممکن است ذهن بسیاری از کاربران کلاس مجازی را به خود مشغول کرده باشد وسیله‌ای است که کاربر با آن به کلاس مجازی ورود پیدا می‌کند. بسیاری از افراد لپ تاپ و یا تبلت در اختیار ندارند و گمان می‌کنند نمی‌توانند در کلاس‌های مجازی شرکت کنند. ولی این تفکر اشتباه است. تنها با اختیار داشتن یک گوشی و اینترنت پرسرعت می‌توانید به راحتی به کلاس مجازی خود وارد شوید.

گوشی چگونه یادگیریِ آنلاین را آسان تر می‌کند؟

طبق تحقیقی که توسط گوگل انجام شده 80 درصد جمعیت دنیا از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که مردم بیشتر گوشی هوشمند استفاده می‌کنند تا کامپیوتر. این وبسایت در ادامه ادعا می‌کند که قابلیت گفتگو و به اشتراک گذاشتن، بخشی مهم از یادگیری است. اگر دانش‌آموزان گوشی هوشمند داشته باشند، می‌توانند دوربین آن را استفاده کنند و به معلم خود عکس بفرستند و در سایت پَدلِت و یا گوگل اسلاید آن را به اشتراک بگذارند. معلمان می‌توانند همزمان گوشی را با رسانه‌های دیگر مانند تلویزیون، رادیو یا کتاب همزمان استفاده کنند تا یادگیری جمعی به وجود بیاورند. مورد استفاده‌ی دیگر می‌تواند استفاده‌ی خلاق از پیام صوتی باشد. دانش‌ آموزان می‌توانند به شماره‌ای زنگ بزنند و پیام بگذارند تا یک زبان خارجی را تمرین کنند و یا مهارت خود در زبان انگلیسی را ارتقا دهند.
سایت Edume نیز در اینباره می‌گوید: «داده‌های جدید از Pew Research Center نشان می‌دهد که حدود 96 درصد از خانه‌ها به موبایل دسترسی دارند و 81 درصد به گوشی هوشمند دسترسی دارند. گرچه هیچکدام ایده آل یا به طور منصفانه نیست. در مواقعی که دانش‌آموزان به اینترنت پرسرعت یا دستگاهی مانند لپ تاپ یا تبلت دسترسی ندارند، گوشی‌ها می‌توانند نقشی کلیدی در کم کردن فاصله‌ی خانه و مدرسه داشته باشند.»
در دسترس بودن و راحتی استفاده از گوشی و یا در اختیار نداشتن وسایل دیگر می‌تواند موجب شود افراد از گوشی هوشمند خود برای یادگیری آنلاین استفاده کنند.


 
برگزاری کلاس آنلاین با گوشی
 

برای برگزاری کلاس آنلاین به چه وسایلی نیاز داریم؟

برای برگزاری کلاس به وسایل زیر نیاز داریم:
1. کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند. (تنها با در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند می‌توانید بدون نگرانی کلاس خود را برگزار کنید.)
2. اینترنت پر سرعت
3. میکروفون
4. وبکم و یا دوربین
5. قلم نوری یا ابزار نوشتن
6. نورپردازی

5 مزیت استفاده از گوشی در یادگیری آنلاین

1.  قیمت: دستگاه‌های موبایل نسبت به کامپیوترها بسیار ارزان‌تر هستند. به همین خاطر خیلی از افراد می‌توانند یک گوشی تهیه کنند تا بتوانند به کلاس آنلاین دسترسی داشته باشند. گوشی‌های گران قیمت سخت افزار داخلی با کیفیت خوب عرضه می‌کنند.
2. قابل حمل: از آنجایی که این دستگاه‌ها اندازه‌ی کوچکی دارند دانش آموزان دوست دارند از آنها استفاده کنند.
3. دسترسی: با گوشی دانش آموزان می‌توانند به کلاس آنلاین در هر جا که هستند دسترسی داشته باشند.
4. ارتباط: اتاقک‌های کلاس آنلاین که به گوشی هم وصل می‌شوند می‌تواند دانش آموزان را به دوره‌های آنلاین خود متصل کند.
5. نحوه‌ی یادگیری
گوشی موبایل پلتفرمی جدید برای یادگیری ارائه می دهد. دانش آموزان می‌توانند با مدل‌های مختلف یادگیری وفق پیدا کنند.

برگزاری کلاس آنلاین

شما می‌توانید کلاس آنلاین خود را به راحتی از گوشی خود استفاده کنید. اگر قصد دارید کلاس آنلاین خود را برگزاری کنید و می‌خواهید از هزینه و شرایط آن مطلع شوید می‌توانید به بخش خرید کلاس سایت مراجعه کنید و در قسمت تماس با ما، از طریق راه‌های ارتباطی سوال‌های خود را مطرح کنید.

خرید کلاس آنلاین

https://webinaronline.ir/News/1/10158

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کاربردها

نماد اعتماد، اینماد