88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

خرید سرور کلاس آنلاین

خرید سرور کلاس آنلاین
تاريخ:دوم بهمن 1401 ساعت 13:41   |   کد : 10156   |   مشاهده: 2515

سرور چیست؟ چگونه می‌توانیم کلاس آنلاین تهیه کنیم؟ در ادامه به توضیح بیشتر می‌پردازیم.

آنچه تنها در فیلم‌های علمی تخیلی دیده بودیم و تنها در حد تصور و خیال بود، به لطف پیشرفت تکنولوژی به واقعیت پیوسته است. در گذشته هیچگاه فکرش را نمی‌کردیم که بتوانیم با استفاده از یک گوشی، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و با دسترسی به اینترنت در هر جای دنیا بدون محدودیت مکانی در کلاس‌های خود شرکت کنیم.
امروزه می‌توان به راحتی سرورهای کلاس‌های آنلاین را خریداری کرد و با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه می‌خواهیم با سرورها بیشتر آشنا شویم.
 
خرید سرور کلاس آنلاین

سرور چیست؟

سرور در  زبان فارسی به معنی «سرویس دهنده» است. در واقع سرور کامپیوتری قدرتمند است که خدماتی را برای کاربران (client) فراهم می‌کند و می‌تواند اطلاعات را از کامپیوتر به شبکه جهانی اینترنت منتقل می‌کند. درست مانند این است که به گوگل مراجعه کنید و اطلاعاتی به آن بدهید (مثلاً بهترین رستوران در نزدیک محل زندگی شما) و در عوض گوگل تمام رستوران‌های نزدیک محل زندگیتان را به شما می‌دهد. Client یا کاربر در واقع می‌تواند یک کامپیوتر دیگر باشد که سرور به آن خدمات ارائه می‌کند و یا افرادی که دنبال اطلاعات و یا خدمات هستند.
یک سرور می‌تواند هر دستگاهی باشد که اطلاعات را ذخیره می‌کند و یا به اشتراک می‌گذارد. سرور می‌تواند اطلاعات را در سیستم خود ذخیره و تحلیل کند و یا از سیستم دیگر درخواست کند این کار را انجام دهد. سرور در ابتدا دستگاه‌ کوچکی بود که تنها اطلاعات را به کامپبوتر قدرتمندتری منتقل می‌کرد و سپس سایز و توانایی‌اش برای انجام کارکرد پیچیده‌تری افزایش یافت.

سرورها چگونه کار می‌کنند؟

سرورها به چند صورت کار می‌کنند تا کاربرها را به کاربردهای دیتا مرتبط کنند. آن‌ها از میزان دیتای زیادی برای سازمان‌های مختلف میزبانی می‌کنند و از طریق اینترنت یا شبکه‌های داخلی در دسترس قرار می‌دهند و به درخواست کاربران پاسخ می‌دهند تا فایل‌های مورد نظر را از منابع دیتای مرتبط (interconnected data source) بازیابی کنند.

انواع سرورها

1. سرور اشتراکی (shared server): همانطور که از نامش پیداست این سرور به طور اشتراکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
2. سرور مجازی (virtual server): سرور مجازی یا vps، بخشی از سرور اختصاصی است و با استفاده از نرم‌ افزار «مجازی ساز» به صورت مجازی در تبدیل می‌شود. Vps (به انگلیسی: virtual private server) پس از مجازی شدن سرور، به هر بخش مجازی شده، سرور مجازی می‌گویند.
3. سرور اختصاصی (dedicated server): اگرسایت بزرگ است و ممکن است اطلاعاتی که در اختیار دارید از اهمیت بسیاری برخوردار باشد، می‌توانید سرور اختصاصی را تهیه کنید. این سرور قابلیت اتصال چند سایت را دارد.

 
چگونه یک سرور انتخاب کنیم؟
انتخاب یک سرور همواره بستگی به نیاز و بودجه‌ی شما دارد. در ابتدا باید در مورد ویژگی‌های سروری که نیاز دارید تحقیق کنید و سپس از میان گزینه‌هایی که در اختیار دارید آنچه مطابق با نیاز شماست را انتخاب کنید.
انواع کلاس آنلاین
- از پیش ضبط شده: این کلاس‌ها از قبل ضبط شده اند و سپس ویدیوی آن در اختیار افراد قرار داده می‌شود. ویژگی تعاملی و پرسش سوالها در این نوع کلاس وجود ندارد. همچنین ممکن است استاد در استفاده و دریافت فایل‌های این نوع کلاس محدودیت ایجاد کند.
- کلاس آنلاین به صورت زنده: این کلاسها به طور همزمان (زنده) برگزار می‌شوند و مانند کلاس‌های حضوری به صورت مستقیم برگزار می‌شود. افراد میتوانند همزمان با تدریس، سوالهای خود را مطرح کنند.
سرور کلاس آنلاین
سرورهای کلاس آنلاین امکان برگزاری جلسات آنلاین، کلاس آموزشی را فراهم می‌کند. تنها با خرید کلاس از سایت وبینار آنلاین می‌توانید از قابلیت‌های مختلف کلاس آنلاین استفاده کنید. کلاس‌های آنلاین ما با نرم افزار بیگ بلو باتن است و همین موجب شده کاربران تجربه‌ی خوبی از کلاس آنلاین داشته باشند. کارکردن با بیگ بلو باتن بسیار ساده است.  امکان صحبت کردن با افراد در بخش چت گروهی و اتصال میکروفون توسط هر شخص، بالا بردن دست به نشانه داوطلب بودن یا پرسیدن سوال و به اشتراک گذاری فایل‌.
برای مشاوره و پاسخگویی به سوالات خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی در بخش تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.
   
 

https://webinaronline.ir/News/1/10156

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد